پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب : 93402

شیمیدر به آمادگی نسبی رسیده است

قم نيوز : بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر قم گفت: خدا را شکر در شرایط خوبی هستیم، تمرینات را به خوبی پشت‌سر گذاشته‌ایم و کل تیم به آمادگی نسبی رسیده، امیدوارم تا روز برگزاری بازی با ذوب‌‌آهن این آمادگی را حفظ کنیم.
شیمیدر به آمادگی نسبی رسیده است
شیمیدر به آمادگی نسبی رسیده است
به گزارش قم نیوز امیرحسین آذری اظهار کرد: خدا را شکر من هم آماده هستم و بعد از دو بازی که در مقابل نیروی زمینی و آینده‌سازان انجام دادیم و با نظر کادر فنی در ترکیب بودم، انگیزه زیادی دارم که در بازی‌های آتی هم به میدان بروم.

وی ادامه داد: البته تعطیلی اخیر و فاصله‌ای که بین بازی‌ها ایجاد شد شرایط را برای تیم سخت کرد ولی بچه‌ها با تدابیر کادر فنی در آمادگی هستند، من هم کاملا آماده‌ام و دوست دارم برای تیم مفید باشم، بسکتبال یک ورزش گروهی است و برای رسیدن به موفقیت باید یک مجموعه موفق باشیم که خوشبختانه در شیمیدر اینگونه است.

آذری از بازیکنان با سابقه شیمیدر و انگیزه‌ای که آنها به جوان‌ترها می‌دهند به نیکی یاد کرد و گفت: خدا را شکر آنها با تجربه‌ بالای خود به جوانان تیم خیلی کمک می‌کنند تا با آنچه که کادر فنی انتظار دارد هماهنگ شویم و هدف‌‌شان این است که ما بیشتر و بیشتر یاد بگیریم و پیشرفت کنیم که از این بابت از آنها قدردانی می‌کنم.
 
بازیکنان زیادی از شیمیدر معرفی و در بسکتبال ایران مطرح شده‌اند
بازیکن 22 ساله و آینده‌دار تیم بسکتبال شیمیدر قم با بیان اینکه فعالیت حرفه‌ای در این رشته را از سنین پایه در شیمیدر آغاز کرده، عنوان کرد: باید از مجموعه شیمیدر به ویژه آقای هنریک درغوکاسیان تشکر ویژه کنم زیرا شیمیدر بود که زمینه‌ساز حضور من در بسکتبال شد، ضمنا بازیکنان زیادی از این تیم معرفی و در بسکتبال ایران مطرح شده‌اند، امیدوارم بهترین نتیجه را در این فصل بگیریم و این حمایت‌ها را جبران کنیم.

وی که در تیم ملی جوانان ایران درخشیده و علاوه بر شیمیدر سابقه بازی برای تیم‌های پتروشیمی بندر امام و شهرداری گرگان را نیز دارد، به اهداف آینده خود نیز اشاره و بیان کرد: بعد از بازی برای تیم ملی جوانان مانند سایر بسکتبالیست‌ها هدفم این است که برای تیم ملی بزرگسالان بازی کنم و هدف بلند مدتم این است که لژیونر شوم، اما در هدف کوتاه مدت امیدوارم با تیم شیمیدر قهرمان لیگ برتر بسکتبال شویم.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdchiknw.23nxvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما