شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب : 93424

نمایش «یلدانت» به روی صحنه می‌رود

قم نيوز : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم در نظر دارد طولانی‌ترین شب سال را با اجرای یک نمایش طنز، شیرین و خاطره‌انگیز کند.
نمایش «یلدانت» به روی صحنه می‌رود
نمایش «یلدانت» به روی صحنه می‌رود
به گزارش قم نیوز در روز‌هایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا خانواده‌ها و خصوصاً کودکان و نوجوانان به اجبار از حضور در فضا‌های فرهنگی و هنری محروم‌اند، و امکان دورهمی‌های خانوادگی نیز فراهم نیست،کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم قرار است به مناسبت شب یلدا ویژه‌برنامه‌ای را تحت عنوان نمایش یلدانت در قالب نمایش مجازی (آنلاین) به روی صحنه ببرد.

بر اساس این گزارش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم با همکاری گروه فرهنگی هنری «یم»، اولین فیلم‌تئاتر کودک و نوجوان به اسم یلدانت را به مناسبت شب یلدا اجرا می‌کند.

 والدین همراه با فرزندان خود برای دیدن این نمایش طنز روز یک‌شنبه سی‌ام آذرماه ساعت ۲۱ به صورت زنده از طریق صفحه آپارات کانون پرورش فکری  استان قم که به تازگی افتتاح شده است به نشانی  http://aparat.com/qomkpf مراجعه کنند.

هم‌چنین صفحات مجازی کانون به نشانی  kannonparvaresh_qom@ و peyk_omid_qom@  ویژه‌برنامه یلدانت را پوشش می دهد.

نمایش یلدانت ماجرای دو دختربچه است که در شب یلدا با وارد کردن یک کد در فضای مجازی، ننه سرما را مهمان خانه‌شان می‌کنند.

ننه سرما بعد از قصه گویی قول می‌دهد که سه آرزوی این دو دختر را برآورده کند تا این که سر و کله عمونوروز پیدا می‌شود و ماجرا‌های طنزی بین شخصیت‌های نمایش اتفاق می‌افتد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و گروه فرهنگی هنری «یم» شما را به دیدن این برنامه‌ شاد دعوت می‌کند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcbaab9.rhbf5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما