چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب : 93553

فضای مجازی به خط مقدم هجمه به ارزش های دینی تبدیل شده است

قم نيوز : تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: امروز بخش عمده ای از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به خط مقدم هجمه به ارزش‌های دینی و اعتقادی تبدیل شده ولی متاسفانه متولیان امر همچنان دست روی دست گذاشته اند
فضای مجازی به خط مقدم هجمه به ارزش های دینی تبدیل شده است
فضای مجازی به خط مقدم هجمه به ارزش های دینی تبدیل شده است
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان در نشست شورای مدیران مسجد جمکران، ضمن مرور بر آسیب‌های اجتماعی، رها بودن فضای مجازی در کشور را فاجعه آمیز توصیف کرد و با انتقاد از کوتاهی مسولین ذیربط در برابر آفت‌های این حوزه گفت: در هیچ جای دنیا، فضای مجازی اینچنین بدون مدیریت و رها نیست.

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: امروز بخش عمده ای از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به خط مقدم هجمه به ارزشهای دینی و اعتقادی تبدیل شده ولی متاسفانه متولیان امر همچنان دست روی دست گذاشته اند و فقط نظاره گر سفره زهرآگینی هستند که دشمنان کینه توز اسلام و ملت ایران پهن کرده اند.

وی با اشاره به اینکه موضوع کرونا هم باعث تعمیق و گسترش پیوند خانواده ها و مخصوصا کودکان با این فضای پر آفت شده است گفت: ادامه کوتاهی مسولان در این حوزه شائبه تعمد و لجاجت برخی از آنها را بیش از پیش تقویت کرده است.

رحیمیان افزود: مردم غیور و متدین ایران از ولنگاری های شرم‌آور و حیاسوز فرهنگ منحط غرب بیزار و نگرانند و از قوه قضاییه انتظار دارند هم‌پای مبارزه با مفاسد اقتصادی، قاطعانه با مفاسد اخلاقی در فضای مجازی که نقش عمده‌ای در ترویج فساد در جامعه دارد، برخورد کند.

وی راه اندازی هرچه سریعتر شبکه ملی اطلاعات و تدبیر جدی دستگاه‌های فرهنگی و ارتباطاتی برای ساماندهی فضای مجازی کشور را ضرورتی فوری و مبرم دانست و خاطرنشان کرد: هر روز تاخیر در برچیدن سموم مهلک از این سفره پرزرق وبرق گناهی نابخشودنی و جفایی بزرگ به هویت ملت ایران و خون شهداست.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcexn8o.jh8xni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما