چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۴
کد مطلب : 93561

فضای مجازی در کشور باید مدیریت شود

قم نيوز : تولیت مسجد مقدس جمکران ب مروری بر آسیب‌های اجتماعی، رها بودن فضای مجازی در کشور را فاجعه‌آمیز توصیف کرد و گفت: در هیچ جای دنیا، فضای مجازی این‌چنین بدون مدیریت و رها نیست.
فضای مجازی در کشور باید مدیریت شود
فضای مجازی در کشور باید مدیریت شود
به گزارش قم نیوز از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رحیمیان در نشست شورای مدیران مسجد جمکران، ضمن مروری بر آسیب‌های اجتماعی، رها بودن فضای مجازی در کشور را فاجعه‌آمیز توصیف کرد و با انتقاد از کوتاهی مسئولان ذیربط در برابر آفت‌های این حوزه اظهار داشت: در هیچ جای دنیا، فضای مجازی این‌چنین بدون مدیریت و رها نیست.

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: امروز بخش عمده‌ای از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به خط مقدم هجمه به ارزش‌های دینی و اعتقادی تبدیل‌شده ولی متأسفانه متولیان امر همچنان دست روی دست گذاشته‌اند و فقط نظاره‌گر سفره زهرآگینی هستند که دشمنان کینه‌توز اسلام و ملت ایران پهن کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه موضوع کرونا هم سبب تعمیق و گسترش پیوند خانواده‌ها و مخصوصاً کودکان با این فضای پر آفت شده است یادآور شد: ادامه کوتاهی مسئولان در این حوزه شائبه تعمد و لجاجت برخی از آن‌ها را بیش‌ازپیش تقویت کرده است.

رحیمیان ابراز کرد: مردم غیور و متدین ایران از ولنگاری‌های شرم‌آور و حیاسوز فرهنگ منحط غرب بیزار و نگرانند و از قوه قضاییه انتظار دارند هم‌پای مبارزه با مفاسد اقتصادی، قاطعانه با مفاسد اخلاقی در فضای مجازی که نقش عمده‌ای در ترویج فساد در جامعه دارد، برخورد نماید.

وی راه‌اندازی هرچه سریع‌تر شبکه ملی اطلاعات و تدبیر جدی دستگاه‌های فرهنگی و ارتباطاتی برای ساماندهی فضای مجازی کشور را ضرورتی فوری و مبرم دانست و خاطرنشان کرد: هر روز تأخیر در برچیدن سموم مهلک از این سفره پرزرق وبرق گناهی نابخشودنی و جفایی بزرگ به هویت ملت ایران و خون شهداست.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdfk0n.yt0s96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما