قم نيوز : سرپرست هیئت فوتبال قم در مراسم رونمایی از پیراهن نماینده فوتبال قم در لیگ دسته سوم از بی توجهی مسئولان به ورزش فوتبال گلایه کرد.
گلایه از بی توجهی مسئولان قم به ورزش فوتبال
گلایه از بی توجهی مسئولان قم به ورزش فوتبال
به گزارش قم نیوز قدرت الله باقری، سرپرست هیئت فوتبال قم در مراسم رونمایی از پیراهن نماینده فوتبال قم در لیگ دسته سوم با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان قم به ورزش فوتبال گفت: نمی‌دانم برخی مسئولان در قم چطور به خاطر رها کردن ورزش به امان خود سر راحت بر بالین می‌گذارند؟

او افزود:۹ هزار میلیارد تومان در کشور از سوی شهرداری‌ها هزینه ورزش قهرمانی شده است، اما در قم، دریغ از ۹ هزار تومان.

سرپرست هیئت فوتبال قم با بیان این که بیش از ۱۰ بازیکن تیم سوهان محمد قم پتانسیل بازی در لیگ برتر را دارند، عنوان کرد: اگر بازیکنان تیم فوتبال سوهان محمد قم فقط ۸۰ درصد از توان واقعی خود را به کار بگیرند این تیم در لیگ دسته سوم نتیجه درخشانی خواهد گرفت.

روح الله رمضانی ،معاون اداره کل ورزش و جوانان قم هم در این مراسم گفت: ورزش استانی زنده است که فوتبال در آن استان زنده باشد؛ هر اندازه در هر رشته‌ای موفق باشیم باز هم مردم از ما سراغ فوتبال را می‌گیرند و به همین دلیل، رویکرد این اداره کل حمایت از فوتبال قم است.

او ادامه داد: ورزش در قم از نظر جذب منابع بخش خصوصی محروم مانده است. اگر امروز کرمان به سطحی رسیده که ظرفیت میزبانی یک تورنمنت رسمی قاره‌ای را دارد به دلیل همین میزان بهره‌مندی از منابعی است که بخش خصوصی به ارمغان می‌آورد.

 رمضانی افزود: تیم‌هایی که از قم در لیگ‌های برتر ورزشی کشور حضور دارند عملکرد رضایت بخشی داشته اند؛ نماینده فوتبال قم نیز برای موفقیت باید از مدیریت قوی بهره‌مند شود. به طور کلی، موفقیت یک تیم الزاما پشتوانه مالی آن تیم نیست.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcjymeh.uqet8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما