پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۳
کد مطلب : 93761

سردار سلیمانی الگویی واقعی برای نسل جوان است

قم نيوز : استاندار قم گفت: سردار سلیمانی باید به الگویی واقعی و عملی برای دانش آموزان و فرهنگیان تبدیل شده و سیره این شهید والامقام برای ایشان درس و سرمشق باشد.
سردار سلیمانی الگویی واقعی برای نسل جوان است
سردار سلیمانی الگویی واقعی برای نسل جوان است
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست صبح امروز در مراسم افتتاح دبستان شهید سلیمانی در قم اظهار کرد: این ایام منتسب به ائمه اطهار  بوده و شهادت حضرت زهرا(س)، سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و فرارسیدن چلهم شهید فخری زاده که فخر استان و ایران اسلامی هستند، را تسلیت می گویم.

وی با اشاره به اینکه ما وارث شهدا هستیم، بیان کرد: مسؤولیت ما در این ایام و در این دوران سنگین شده و افتتاح این مدرسه به نام سردار سلیمانی به جا و صحیح بوده است.

استاندار قم با بیان اینکه انجام این اقدامات نمادین ارزنده بوده ولی کافی نیست، بیان کرد: همه ما وظیفه داریم به مسؤولیت های خود در قبال این شهدای بزرگ عمل کرده و همچنین از سیره این شهدا درس بگیریم.

وی با اشاره به اینکه درس هایی که می توان از این شهدا گرفت بسیار ارزنده است، خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی به سردار دل‌ها ملقب شده و باید این لقب را رمز گشایی و واکاوی کنیم.

سرمست با اشاره به اینکه سردار سلیمانی باید به الگویی واقعی و عملی برای دانش آموزان و فرهنگیان تبدیل شده و سیره این شهید والامقام برای ایشان درس و سرمشق باشد افزود: مدیران و مسؤولان نیز باید بدانند که این ابهت، شکوه، عظمت، محبوبیت و شهرتی که سردار سلیمانی به آن رسیدند در سایه پایبندی به حریم ولایت بوده است.

وی با بیان اینکه در تشییع پیکر این سردار شهید دیدیم که مردم چگونه قدردان فرزند رشید خود هستند، گفت: ما وظیفه داریم از چنین بزرگانی که بدون تعلق به مناصب دنیوی به اوج ایثار و شهادت رسیدند و اینها به ما درس زندگی و مدیریت جهادی دادند الگوبرداری کنیم.

استاندار قم یادآور شد: امیدواریم که لایق این درس ارزنده باشیم و بتوانیم به صورت عملی از این شهدا درس بگیریم و فرزندان ما در این مدرسه درس زندگی، رشادت، ایثار، فداکاری و مقاومت بیاموزند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfyed1.w6dmvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما