شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۱
کد مطلب : 93797
استاندار قم مطرح کرد:

تمدید مهلت دریافت تسهیلات ودیعه مسکن و حمایت از مشاغل آسیب‌دیده

قم نيوز : استاندار قم با اشاره به خسارت کسبه در دوران کرونا گفت: مهلت دریافت تسهیلات ودیعه مسکن و حمایت از مشاغل آسیب دیده تا پایان بهمن ماه تمدید می‌شود.
تمدید مهلت دریافت تسهیلات ودیعه مسکن و حمایت از مشاغل آسیب‌دیده
تمدید مهلت دریافت تسهیلات ودیعه مسکن و حمایت از مشاغل آسیب‌دیده
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست صبح شنبه در پایان جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر شاهد سیر نزولی بیماری کرونا در استان قم هستیم و کاهش آمار نباید موجب سهل انگاری ما شود، گفت: در برخی استان‌ها از جمله مازندران وضعیت کرونا به نوعی هشدار دهنده است و همچنان باید دقت، مراقبت و نظارت خود را بیشتر کنیم زیرا آغاز فصل سرما می‌تواند دوباره در شدید شدن این بیماری تأثیر بگذارد.

وی با اشاره به نگرانی‌های موجود که درباره جهش نوع انگلیسی ویروس کرونا افزود: باید از سهل انگاری و آسان گرفتن این موجی که می‌تواند در بهمن یا اسفند شروع شود پرهیز کنیم و اعمال نظارت‌های بیشتر بر رعایت دستورالعمل‌ها و تداوم این موضوع و اعمال محدودیت‌ها و رعایت دستورالعمل‌ها از سوی شهروندان در کاهش بیماری مؤثر بوده است.

استاندار قم با بیان اینکه تسهیلاتی برای ودیعه مسکن و حمایت از مشاغل آسیب دیده در نظر گرفته شده گفت: مهلت این تسهیلات تا پایان بهمن ماه تمدید شده و جزئیات آن در ابلاغیه‌های ستاد ملی به اطلاع همگان خواهد رسید و اصناف و کسبه با وجود اینکه بیشترین آسیب را دیدند و برای حفظ جان خود و مردم دچار خسارت شدند.

وی با اشاره به اینکه بهبود شرایط کرونایی در استان قم با همکاری مردم به وجود آمده است، بیان کرد: بزرگان و علما و روحانیت همیشه از الزام داشتن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پشتیبانی کرده‌اند که خود برای ما قوت قلبی بوده است و رعایت دستورالعمل‌ها باید ادامه یابد و طبق تجربه‌ای که از گذشته داریم، هر گونه عادی انگاری می‌تواند و موج کرونا را بار دیگر به استان بازگرداند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdceff8o.jh8xoi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما