سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۰
کد مطلب : 93866

45 طرح جدید در قم تسهیلات رونق تولید می گیرند

قم نيوز : 16 طرح صنعتی، 24 طرح کشاورزی و 5 طرح گردشگری جدید، جمعا حدود 157 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید از بانک های عامل استان دریافت می کنند.
45 طرح جدید در قم تسهیلات رونق تولید می گیرند
45 طرح جدید در قم تسهیلات رونق تولید می گیرند
به گزارش قم نیوز نشست امروز ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم با ارائه گزارش کمیته بررسی تسهیلات رونق تولید همراه بود.

این گزارش نشان می دهد در بخش صنعت استان، 17 طرح و واحد صنعتی در فاصله چند هفته اخیر مورد بررسی قرار گرفته که از این تعداد، 16 طرح و واحد به ارزش حدود 145 میلیارد تومان در قالب تسهیلات سرمایه در گردش و سرمایه ثابت به تصویب و به بانک های ملی، صنعت و معدن، سپه، کشاورزی، صادرات و تجارت معرفی شده است.

این واحدها در تولید محصولاتی مانند صندل و دمپایی، مبلمان، درپوش، لوازم خانگی، کاغذ، ظروف پلاستیکی، نخ پنبه ای و برخی مواد شیمیایی فعالیت دارند که واحد تولید سولفات پتاسیم با 47 میلیارد تومان تسهیلات و واحد تولید مبلمان با 300 میلیون تومان تسهیلات، به ترتیب بیشترین و کمترین تسهیلات را در بین 16 واحد ذکر شده دریافت خواهند کرد.

همچنین گزارش بررسی تسهیلات رونق تولید در بخش کشاورزی استان حاکیست در آخرین بررسی صورت گرفته، 24 واحد برای دریافت تسهیلات سرمایه در گردش به ارزش تقریبی 6 میلیارد تومان به بانک های کشاورزی، ملی، توسعه تعاون، سپه، صادرات، رفاه کارگران و تجارت معرفی شده اند.

گزارش بخش کشاورزی همچنین نشان می دهد مجموع پرداختی های تسهیلات رونق تولید در استان تاکنون به عدد 64 میلیارد تومان رسیده است.

در عین حال و در بخش گردشگری، اخیرا 5 طرح به ارزش حدود 6 میلیارد تومان برای برخی واحدهای اقامتی، دفاتر خدماتی، مجتمع های گردشگری و یا هتل های استان به بانک های عامل و برای دریافت تسهیلات معرفی شده است.

این گزارش نشان می دهد تاکنون تسهیلاتی معادل 71 میلیارد تومان از سوی بخش گردشگری استان به بانک های عامل معرفی شده که از این مبلغ، تنها حدود 23 میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb0wb9.rhbf0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما