سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۰
کد مطلب : 93884

2700 جهادگر قمی در تلاش برای حمایت از بیماران کرونایی

قم نيوز : جانشین فرماندهی قرارگاه پیشرفت و آبادانی و مسئول بسیج سازندگی قم با اشاره به فعالیت ۲۷۰۰ جهادگر فعال در حوزه بهداشت و درمان گفت: این جهادگران در قالب طرح شهید سلیمانی فعالیت خود را تا سفید شدن وضعیت کرونایی ادامه خواهند داد.
۲۷۰۰ جهادگر قمی در تلاش برای حمایت از بیماران کرونایی/اجرای طرح شهید سلیمانی در قم تا سفید شدن وضعیت
۲۷۰۰ جهادگر قمی در تلاش برای حمایت از بیماران کرونایی/اجرای طرح شهید سلیمانی در قم تا سفید شدن وضعیت
به گزارش قم نیوز سرهنگ محمود داودآبادی پیش از ظهر امروز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد گروه‌های جهادی در استان طی دوران شیوع کرونا اظهار داشت: گروه‌های جهادی از ابتدای  شیوع بیماری کرونا با همه ظرفیت به میدان آمدند و خدمات زیادی به شهروندان ارائه کردند.

جانشین فرماندهی قرارگاه پیشرفت و آبادانی و مسئول بسیج سازندگی استان قم با بیان اینکه بیش از 2700 جهادگر در قالب 300 گروه جهادی در طرح شهید سلیمانی مشارکت داشتند ادامه داد: این طرح یکی از اقدامات مهم جهادگران بود که طی این مدت انجام دادند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم در تشریح این طرح ادامه داد: طرح کنترل هوشمند خانگی ویروس کرونا از یک ماه گذشته در استان  آغاز شد که عملکرد این گروه‌های جهادی در نهایت آثار بسیار مثبتی در کنترل و کاهش ابتلا به بیماری را به همراه داشته است.

داودآبادی با تاکید براینکه در طرح شهید سلیمانی  جهادگران از قشر پزشک، پرستار و بهورز بودند خاطرنشان مرد: این طرح در راستای پیشگیری از بیماری و حمایت از بیماران کرونایی اجرایی شد و بنا است این طرح تا زمان سفید شدن وضعیت استان ادامه یابد.

به گفته مسئول سازمان بسیج سازندگی استان، تاکنون بسته‌های معیشتی، تامین تبلیت و لوازم التحریر، پوشاک و کفش، بسته بهداشتی و اقلام دارویی توسط گروه های جهادی به خانواده‌های آسیب دیده از ویروس کرونا اهدا شده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbawb9.rhbfwpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما