چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۴۳
کد مطلب : 93904
در لیگ دسته دوم فوتسال رقم خورد؛

شکست سنگین و عجیب نماینده قم برابر «آیندگان بندرعباس»

قم نيوز : تیم فوتسال «دلسوختگان اهل بیت قم» در چارچوب دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور برابر «آیندگان بندرعباس» با نتیجه سنگین و عجیب ۷ بر ۱ شکست خورد.
شکست سنگین و عجیب نماینده قم برابر «آیندگان بندرعباس»
شکست سنگین و عجیب نماینده قم برابر «آیندگان بندرعباس»
به گزارش قم نیوز تیم فوتسال «دلسوختگان اهل بیت (ع) قم» در روز چهارم دور برگشت لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور، در گروه دوم بعد از ظهر سه شنبه به مصاف «آیندگان بندرعباس» رفت که در پایان نماینده قم با نتیجه عجیب و سنگین ۷ بر ۱ از این تیم شکست خورد تا دلسوختگان با دو برد و دو تساوی و چهار باخت، همچنان ۸ امتیازی و بدون کسب امتیاز در دور برگشت باقی بماند.

تیم فوتسال «دلسوختگان اهل بیت (ع)» قم با سرمربیگری علی اصغر احمدی بازیکن سال‌های نه چندان دور فوتسال قم در این مرحله با تیم‌های جنرال ویند سقز، فلز گرمسار، پدیده فیروزکوه، آیندگان بندرعباس و آروین قالا ماکو هم گروه است و چهارشنبه بعد از ظهر در دیدار آخر به مصاف «آروین قالا ماکو» خواهد رفت.

دو تیم برتر این گروه به مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور صعود می‌کنند و برای رسیدن به لیگ دسته یک با یکدیگر تلاش خواهند کرد.

نماینده قم با برگزاری بازی فردا که نتیجه آن هیچ تأثیری در حضور تیم در مرحله بعد ندارد به قم بازخواهد گشت و باید به فکر فصل بعد این رقابتها باشد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdceeo8o.jh8x7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما