پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : 93923

امدادرسانی هلال احمر قم به 13 حادثه دیده تصادفات جاده‌ای

قم نيوز : معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم از امدادرسانی نیروهای امداد و نجات هلال احمر قم به 13 حادثه دیده تصادفات جاده ای در دو روز گذشته خبر داد.
امدادرسانی هلال احمر قم به 13 حادثه دیده تصادفات جاده‌ای
امدادرسانی هلال احمر قم به 13 حادثه دیده تصادفات جاده‌ای
به گزارش قم نیوز هادی سلیمی اظهار کرد: با اعلام دو حادثه به مرکز EOC جمعیت هلال احمر استان قم مبنی بر برخورد سمند تاکسی با کامیون در ساعت یک و 6 دقیقه و همچنین برخورد سمند با خودروی نیسان در ساعت 3 و 2 دقیقه بامداد تیم عملیاتی امداد و نجات هلال احمر استان از پایگاه معصومیه به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: امدادگران و نجاتگران هلال احمر استان قم پس از رسیدن به محل حادثه و ارزیابی اولیه صحنه، امدادرسانی و رهاسازی مصدومین را آغاز کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: در برخورد سمند تاکسی با کامیون که در کیلومتر 48 جاده قدیم قم -تهران به وقوع پیوست به 2 حادثه دیده و در حادثه برخورد خودرو سمند با خودرو نیسان در کیلومتر 25 اتوبان تهران - قم به 5 حادثه دیده امدادرسانی کردند.

وی در ادامه از دو حادثه دیگر در روز گذشته خبر داد و گفت: در ساعت 17 و 46 دقیقه حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی پژو در کیلومتر 64  اتوبان تهران - قم و همچنین برخورد تریلی با کامیونت ایسوزو در کیلومتر 32 جاده قدیم قم - تهران در ساعت 23 و 50 دقیقه به مرکز EOC هلال‌احمر استان گزارش شد که بلافاصله امدادگران و نجاتگران دو پایگاه ایرانی و معصومیه به محل حادثه اعزام شدند.

سلیمی افزود: امدادگران و نجاتگران در این دو حادثه پس از عملیات رهاسازی به 6 نفر از حادثه دیدگان امدادرسانی کردند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcfm1d1.w6dm0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما