يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 93990

الحاق 560 هکتار به پردیسان تصمیم شخصی نیست

قم نيوز : استاندار قم با بیان این که الحاق 560 هکتار به اراضی پردیسان تصمیم شخص خاصی نبوده است گفت: این الحاق، تصمیم شورای برنامه ریزی و توسعه استان است.
الحاق 560 هکتار به پردیسان تصمیم شخصی نیست
الحاق 560 هکتار به پردیسان تصمیم شخصی نیست
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست امروز در جلسه شورای تأمین مسکن استان با اشاره به توافق بین وزارت کشور و وزارت راه و شهرسازی برای ارائه تخفیف به متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن اظهار کرد: شورای شهر باید زمینه اجرای این توافق نامه را مهیا کند.

وی افزود: البته بخشی از مشکلات مراحل اجرایی طرح اقدام ملی مسکن استان به ضرورت صدور پروانه موقت بر می گردد که هم زمینه اجرایی را تسهیل می کند و هم بیمه حوادث احتمالی حین کار را به دنبال دارد.

استاندار قم ادامه داد: البته بحث 10 درصد مربوط به شهرداری هم در این طرح وجود دارد که باید در کنار دو مورد اشاره شده قبلی توسط معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تا حصول نتیجه دنبال و پیگیری شود.

سرمست همچنین به موضوع الحاق 560 هکتار به اراضی پردیسان قم اشاره کرد و گفت: این اقدام در راستای پاسخ گویی به مطالبه تأمین مسکن متقاضیان و بویژه اقشار ضعیف و کارگران زحمتکش بوده است.

وی خاطر نشان کرد: انتظار دارم این کار بزرگ توسط همه دستگاه های خدمات رسان و از جمله شهرداری و شورای شهر پشتیبانی شود.

استاندار قم با اشاره به این که هیچ ملاحظه ای جز خدمات به مردم در این الحاق وجود نداشته است بیان کرد: این تصمیم، یک تصمیم شخصی نبود، بلکه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان و بر اساس بحث های کارشناسی در کارگروه زیربنایی این شورا اتخاذ شد.

سرمست اضافه کرد: بدیهی است وقتی یک تصمیم گیری در استان به صورت شورایی انجام می‌شود، پرداختن به حواشی آن در رسانه ها زیبنده نیست.

وی در پایان سخنان خود از مدیرکل راه و شهرسازی استان خواست تا نسبت به اطلاع رسانی دقیق جزئیات طرح اقدام ملی مسکن در استان بویژه در قالب پیامک و اطلاعیه و همچنین پیگیری این اطلاع رسانی های جامع تا اقناع مردم اقدام کند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjyheh.uqethzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما