چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب : 9411
به منظور ارتقای شاخص‌های زیست محیطی صورت می‌گیرد

حمایت محیط زیست قم از عکس‌های زیست محیطی

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: این اداره کل به منظور فرهنگ‌سازی و ارتقای شاخص‌های زیست محیطی از فیلم‌سازان و عکاسانی که با محوریت محیط زیست به تولید آثار می‌پردازند، حمایت می‌کند.
حمایت محیط زیست قم از عکس‌های زیست محیطی
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، محمودعلی رکنی اظهار داشت: فیلم‌ها و عکس‌ها، ابزاری تأثیرگذار بوده و نقس بسزایی در به تصویر کشیدن دغدغه‌های زیست محیطی دارد به همین دلیل اداره کل محیط زیست قم با این رویکرد از آثار تولیدی در این زمینه حمایت خواهد کرد.

وی افزود: این اداره کل با هماهنگی انجمن سینمای جوانان و انجمن عکاسان استان قم و با اخذ مجوزهای لازم نسبت به ورود به مناطق با قابلیت‌های زیستی با همراهی محیط‌بانان و نیز برگزاری دوره‌های آموزشی و ارائه مشاوره توسط کارشناسان اقدام خواهد کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم از دیگر برنامه‌های حمایتی خود را برگزاری کارگاه‌های آموزشی، برپایی نمایشگاه آثار هنرمندان برای ظرفیت‌سازی و ارسال آثار به جشنواره ضامن آهو، ایجاد بخش ویژه آثار زیست محیطی در هفته فیلم و عکس قم در نیمه دوم سال ۹۲ و برگزاری مسابقه فیلم و عکس زیست محیطی استان برشمرد و ابراز امیدواری کرد که با این رویکرد نوین تحولی اساسی در زمینه معرفی ظرفیت‌های محیط زیست در قالب آثار هنری صورت پذیرد.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcg.q9yrak9tqpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما