پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب : 9423
احمدامیر آبادی فراهانی:

اروپا از تشدید تحریم‌های ایران ضربه می‌خورد

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کشورهای اروپایی در این اواخر هر کاری می‌توانسته‌اند انجام داده‌اند تا نظام و مردم را در تنگنا قرار دهند.
اروپا از تشدید تحریم‌های ایران ضربه می‌خورد
به گزارش قم نیوز، امیرآبادی فراهانی با تاکید بر اینکه بیشترین ضربه از تشدید و افزایش تحریم‌ها علیه ملت ایران را خود اتحادیه اروپا متحمل می‌شود تصریح کرد: یکی از عواملی که نتیجه انتخابات آمریکا را مشخص می‌کند قیمت بنزین و نفت است و همین کشورهای اروپایی نیز از تحریم نفتی ایران ضربه می‌خورند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متأسفانه دولت‌های اروپایی به دلیل نا آگاهی ملت‌های خود هر کاری که می‌خواهند انجام می‌دهند اضافه کرد: مردم و شرکت‌های تجاری اروپایی به دلیل اقدامات غیرمنطقی دولت‌های خود ضربه می‌خورند و متأسفانه مردم اروپا مقابل اقدامات دولت‌مردان خود کاری نمی‌کنند تا حقوقشان پایمال نشود.

امیرآبادی با تاکید بر اینکه یکی از اهداف جلسه اتحادیه اروپا برای تشدید تحریم‌ها جنگ رسانه‌ای و روانی علیه ملت ایران است تصریح کرد: به هر حال افزایش تحریم‌ها موضوع جدیدی نیست و تحریم‌های غیرمنطقی از مدت‌ها قبل بر علیه ملت ایران جریان داشته است.
وی با اشاره به اینکه ملت ایران در گذر از تحریم‌ها موفق خواهد بود اظهار کرد: دشمن بیشتر به دنبال افزایش جنگ روانی در کشور است که مردم باید در این زمینه هوشیار باشند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کشورهای اروپایی در خط آخر تحریم‌ها هستند تصریح کرد: مجموعه کشورهای اتحادیه اروپا از روز اول اعمال تحریم‌های غیرمنطقی علیه ملت ایران حضور داشته و نوکری تمام‌عیار آمریکایی‌ها را کرده‌اند.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcj.8ehfuqextsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما