قم نيوز : جانشین فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری قاتل تحت تعقیب که با همدستش با سلاح سرد فردی را به قتل رسانده بود،خبر داد.
درگیری در اغذیه فروشی رنگ خون گرفت/ قاتل فراری در دام پلیس قم
درگیری در اغذیه فروشی رنگ خون گرفت/ قاتل فراری در دام پلیس قم
به گزارش قم نیوز سرهنگ بهادر اسماعیلی،جانشین فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به دستگیری یک قاتل تحت تعقیب اظهار کرد: متهم ضارب ۱۸ ساله و همدست ۱۹ ساله خود چندی پیش در یک اغذیه فروشی بر اثر یک نگاه، با فردی ۱۷ ساله درگیر و با سلاح سرد ضرباتی به او  وارد کرده و متواری می‌شوند.

او  گفت: در ادامه و در پی تماس مردمی بلافاصله پلیس و اورژانس در صحنه حاضر و پس از انتقال مضروب به بیمارستان فرقانی، با وجود تلاش‌های صورت گرفته توسط تیم پزشکی این بیمارستان، مضروب فوت می‌کند که با توجه به حساسیت موجود، بلافاصله دستگیری ضارب و همدستش در دستور کار کلانتری‌ها و همچنین پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم افزود: تحقیقات پلیس ادامه داشت تا این که متهمان توسط مأموران کلانتری ۲۵ شناسایی و دستگیر شدند.

او گفت: افراد مذکور طی تحقیقات پلیس به جرم خود اعتراف کردند و  مشخص شد این افراد همچنین از سارقان حرفه‌ای گوشی تلفن همراه بوده و به ۴۰ فقره سرقت با همدستی فردی دیگر اعتراف کردند که او  نیز دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم افزود: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcezw8o.jh8eoi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما