شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۶
کد مطلب : 94452

تجلیل از حمایت‌های اداره کل ورزش قم از کودکان استثنایی

قم نيوز : اداره کل ورزش و جوانان استان قم به پاس اجرای برنامه‌های متنوع ورزشی در راستای حمایت از کودکان استثنایی مورد قدردانی قرار گرفت.
تجلیل از حمایت‌های اداره کل ورزش قم از کودکان استثنایی
تجلیل از حمایت‌های اداره کل ورزش قم از کودکان استثنایی
به گزارش قم نیوز اداره کل ورزش و جوانان که در دو مقوله قهرمانی و همگانی در عرصه ورزش فعالیت می‌کند، به پاس فعالیت‌های مثمرثمر در حوزه ورزش همگانی ویژه کودکان استثنایی توسط اداره آموزش و پرورش استثنایی استان قم تجلیل و قدردانی شد.

اداره کل ورزش و جوانان و اداره آموزش و پرورش استثنائی استان قم به مناسبت روز جهانی معلولین و با هدف حفظ سلامت جسمانی و ایجاد نشاط برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه به صورت مجازی و در گروه‌های مختلف به برگزاری مسابقات ورزشی با عنوان پویش «سلامتی در خانه» اقدام کرد و در پایان به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

پس از برگزاری این رویداد فرهنگی ورزشی، اداره کل آموزش و پرورش استثنایی استان قم بر آن شد تا به پاس این اقدام از اداره کل ورزش و جوانان قدردانی نماید، به همین منظور مهدی آقاکوچکی رئیس این اداره به ملاقات رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان رفت و از نزدیک با وی دیدار کرد.

در این جلسه که در دفتر مدیر کل ورزش و جوانان برگزار شد، منعم و کوچکی پیرامون راهکارهای مختلف همکاری دو دستگاه‌ با یکدیگر گفت‌وگو کردند و در پایان از معاونت بانوان اداره کل ورزش و جوانان به پاس اجرای رویداد فرهنگی ورزشی ویژه کودکان استثنایی در گرامیداشت روز جهانی معلولین قدردانی شد.

در این بخش به پاس زحمات و تلاش‌های سیده‌لیلا عنبری معاون بانوان اداره کل ورزش و جوانان و همچنین ویدا فرحان کارشناس این معاونت، لوح‌های تقدیر به امضاء حمیدرضا شیخ‌الاسلام مدیر کل آموزش و پرورش استان قم به آنها اعطاء شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdxo0n.yt0ok6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما