دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۸
کد مطلب : 94490

انتقاد از دخالت‌ها در اعمال عوارض و بهای خدمات در قم

قم نيوز : رئیس شورای اسلامی شهر قم با گلایه از دخالت‌ها در زمینه بهای خدمات و تعیین عوارض‌ها گفت: تعیین عوارض و بهای خدمات وظیفه شورای شهر است و بعد از طی کردن مراحل قانونی لازم‌الاجراست.
انتقاد از دخالت‌ها در اعمال عوارض و بهای خدمات در قم/بررسی بودجه ۱۴۰۰ شهرداری به‌صورت شبانه‌روزی
انتقاد از دخالت‌ها در اعمال عوارض و بهای خدمات در قم/بررسی بودجه ۱۴۰۰ شهرداری به‌صورت شبانه‌روزی
به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی امروز یک‌صد و هشتادمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات این شورا برگزار شد،  با تبریک روز مادر و آغاز دهه فجر اظهار داشت: برای توصیف انقلاب در این 4 دهه تعابیر زیادی به کار رفته و به تعبیر مقام معظم رهبری دهه فجر را برای مردم ایران در حکم عید غدیر دانسته و  باید به این باور برسیم که دهه فجر تبلور اراده مردم برای عدالت‌خواهی است.

وی در ادامه دهه فجر را یادبود حیات دوباره انقلاب دانست و افزود: با تجدید بیعت با امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری باید اهداف و آرمان‌های انقلاب بازآفرینی شده و باید به انتظارات به حق مردم که درخواست خدمات بیشتر با کفیت بهتری است پاسخ داده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم بهبود کیفیت خدمات مدیریت شهری را در بازآفرینی اهداف انقلاب لازم دانست و تصریح کرد: تمام فعالیت‌ها و پروژه‌های شهری با هدف تأثیرگذاری در اقتصاد شهری بوده و تحولی در مسیر زندگی شهروندان خواهد گذاشت.

وی سال 99 را با توجه به نام آنکه رونق تولید بوده سال پر برکتی توصیف کرد و گفت: امسال برای شهر قم سال پر برکتی بوده و پروژه‌های زیادی در حوزه فضای سبز، ترافیک، فضاهای تفریحی و گردشگری افتتاح‌شده و می‌شود.

جلالی با توجه به تقدیم لایحه بودجه 1400 ابراز کرد: شورای اسلامی به‌صورت تمام‌وقت برای بررسی بودجه 1400 شهرداری تلاش کرده تا هر چه سریع‌تر به نتیجه مطلوب رسیده تا شهرداری بتواند بهترین خدمات را به مردم شریف قم ارائه دهد.

وی با بیان اینکه تمامی اعضا و کمیسیون‌های تخصصی باید به‌صورت کامل و با وقت کافی لایحه بودجه شهرداری را موردبررسی قرار دهند، یادآور شد: باید به‌صورت شبانه‌روز برای این لایحه همه اعضا با بخش‌های مربوطه شهرداری در ارتباط بوده تا جزئیات آن به‌خوبی بررسی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با گلایه از دخالت‌ها در زمینه بهای خدمات و تعیین عوارض‌ها اضافه کرد: تعیین عوارض و بهای خدمات وظیفه شورای شهر است و بعد از طی کردن مراحل قانونی لازم‌الاجراست.

وی با بیان اینکه این عوارض در بسیاری از موارد کمتر از تورم جاری است، اظهار داشت: اینکه ستاد تنظیم بازار درباره نرخ‌گذاری عوارض و بهای خدمات نظر دهند درست نیست چراکه این ستاد وظیفه قیمت‌گذاری کالاهای اساسی را دارد.

جلالی با گلایه از نظارت‌های خارج از عرف سازمان تعزیرات بر نرخ‌گذاری کارشناسی شده بهای خدمات و عوارض‌های مصوب شده شورای اسلامی شهر یادآور شد: این نظارت وقتی اقدامات کارشناسی شده صورت پذیرفته درست نیست.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfxjd1.w6dj1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما