دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 94496

آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به 16 هزار نفر در قمرود

قم نيوز : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم از آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به 16 هزار نفر در قمرود با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد تومان خبر داد.
آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به 16 هزار نفر در قمرود
آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به 16 هزار نفر در قمرود
به گزارش قم نیوز بیژن سلیمان پور امروز و در گفت و گو با خبرنگاران با تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی به مردم ولایتمدار و بصیر استان قم اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر، عملیات اجرایی چند پروژه در قنوات قم آغاز شد.

وی افزود: البته بر اساس برنامه زمان بندی قرار است تا در ایام دهه فجر امسال، 212 پروژه با اعتباری بالغ بر 540 میلیارد تومان در استان افتتاح و همزمان کلنگ آغاز عملیات اجرایی برخی پروژه های دیگر به  زمین زده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم در عین حال بیان کرد: امروز علاوه بر پروژه های ساختمان دهیاری و پارک محله ای در قنوات، عملیات آبرسانی به 6 هزار نفر از اهالی قمرود هم با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد تومان آغاز شد.

سلیمان پور در پایان ابراز امیدواری کرد همه مردم و مسؤولان بتوانند با بهره مندی از ارواح طیبه شهدا و با وحدت و همدلی، گام هایی والا برای اعتلای نظام اسلامی و همچنین پیشرفت و توسعه استان قم به عنوان عش آل محمد (ص) بردارند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb0ab9.rhba9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما