سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۸
کد مطلب : 94523
در لیگ برتر هندبال؛

«پاس ناجا قم» به مصاف «مس کرمان» می رود

قم نيوز : نماینده قم در مرحله سوم لیگ برتر هندبال در سالن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به مصاف نماینده کرمان خواهد رفت.
«پاس ناجا قم» به مصاف «مس کرمان» می رود
«پاس ناجا قم» به مصاف «مس کرمان» می رود
به گزارش قم نیوز تیم هندبال «پاس ناجا قم» در مرحله سوم «لیگ برتر هندبال باشگاههای کشور»، از ساعت ۱۱:۰۰ در سالن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی واقع در مجموعه ورزشی انقلاب تهران به مصاف تیم هندبال «مس کرمان» خواهد رفت.

نماینده قم در لیگ برتر امسال در گروه «الف» با تیم‌های «نیروی زمینی شهید شاملی کازرون»، «ذوب‌آهن اصفهان» و «پرسپولیس بهبهان» همگروه بود و در پایان مسابقات این گروه با انجام ۱۰ بازی و کسب ۱۰ امتیاز در جایگاه چهارم جدول شش تیمه گروه قرار گرفت.

از گروه «ب» این رقابتها نیز «صنعت مس کرمان»، «فولادمبارکه سپاهان»، «فراز بام خائیز دهدشت» و «فراز بام خائیز دهدشت» به دور بعد صعود کردند.

نماینده قم در مرحله سوم به ترتیب با تیم‌های «مس کرمان»، «فراز بام خاییز دهدشت»، «زغال سنگ طبس» و «فولاد سپاهان اصفهان» مسابقه خواهد داد.

مرحله سوم لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور با حضور ۱۲ تیم «نیروی زمینی شهید شاملی کازرون»، «فراز بام خائیز دهدشت»، «ذوب‌آهن اصفهان»، «زغال‌سنگ طبس»، «پرسپولیس بهبهان»، «فولاد مبارکه اصفهان»، «پاس ناجا قم» و «مس کرمان» برگزار خواهد شد که این تیم‌ها برای کسب مقام اول تا هشتم با یکدیگر رقابت می‌کنند.

گفتنی است تیم‌های «پرواز هوا نیروز اصفهان»، «ستارگان دشتستان»، «کیمیا کاشت کردستان» و «نفت و گاز گچساران» نیز برای کسب رتبه‌های نهم تا دوازدهم به مصاف هم خواهند رفت.

مرحله سوم لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور از سه شنبه به صورت متمرکز در سالن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی واقع در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز خواهد شد و تا ۲۱ بهمن ماه ادامه دارد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc1pqo.2bq0i8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما