چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب : 94538

آیت‌الله ری‌شهری انقلاب را از یک خطر بسیار بزرگ نجات داد‌

قم نيوز : استاد حوزه علمیه گفت: در مسئله جانشینی حضرت امام خمینی(ره) و بحرانی که به وجود آمده بود، آیت الله ری شهری با ایثار و فداکاری این مسئله را مدیریت کردند و انقلاب را از یک خطر بسیار بزرگ نجات داد‌.
آیت‌الله ری‌شهری انقلاب را از یک خطر بسیار بزرگ نجات داد‌
آیت‌الله ری‌شهری انقلاب را از یک خطر بسیار بزرگ نجات داد‌
به گزارش ‌قم نیوز حجت‌الاسلام ‌محمدجواد محمدی‌گلپایگانی‌ ‌در آیین نکوداشت آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری با عنوان «تجلیل از پنجاه سال حدیث پژوهی و دو دهه خدمت در حج و زیارت» ‌شجاعت آیت‌الله ری شهری را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: نقش آیت‌الله ری‌شهری نقشی بی‌بدیل در انقلاب اسلامی بوده است.

وی افزود: در مسئله جانشینی حضرت امام خمینی(ره) و بحرانی که به وجود آمده بود، آیت الله ری شهری با ایثار و فداکاری این مسئله را مدیریت کردند و انقلاب را از یک خطر بسیار بزرگ نجات داد‌.

 ‌محمدی‌گلپایگانی ‌در توصیف شخصیت علمی آیت‌الله ری شهری ابراز داشت: کارهای بسیاری در حوزه حدیث‌پژوهشی صورت گرفته است، اما آیت‌آلله ری شهری در علوم حدیث جریانی ایجاد کرده است.

وی اثر ماندگار میزان الحکمه را از منابع مهم مراکز شرق‌شناسی دانست و گفت: این کتاب از عالی‌ترین کتاب‌های اسلامی در زمینه حدیث، و از آثار گرانبهای آیت الله ری شهری به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcivwa3.t1a5p2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما