پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۵
کد مطلب : 94568

تخصیص 122 میلیارد تومان به اشتغال‌زایی روستایی در قم

قم نيوز : معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: با توجه به اجرایی‌شدن قانون اشتغال پایدار از سال ۹۶ تاکنون حدود ۱۲۲ هزار میلیارد تومان بودجه از محل اعتبارات دولت به اشتغال روستایی تخصیص داده‌شده است.
تخصیص ۱۲۲ میلیارد تومان به اشتغال‌زایی روستایی در قم
تخصیص ۱۲۲ میلیارد تومان به اشتغال‌زایی روستایی در قم
به گزارش قم نیوز محمد امید امروز در جلسه بررسی موانع و مسائل پروژه‌های مناطق محروم استان اظهار داشت: درحالی‌که حاضر مجتمع‌های دامداری در اطراف قم به‌شدت افزایش پیداکرده و این موضوع با توجه به محدودیت منابع آبی استان و امکان نداشتن سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی ظرفیت بسیار خوبی برای اشتغال‌زایی است.

وی افزود: کشور تا چند دهه گذشته وابسته به واردات تولیدات دامی و گوشت قرمز و گوشت مرغ بود اما امروز با تلاش به سزای مسئولان در جهت تکمیل زنجیره‌های دامی کشور سرمایه‌گذاری مناسبی توسط بخش خصوصی صورت انجام‌شده ‌است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با اشاره به برنامه‌های دولت در جهت تحقق اشتغال پایدار و باثبات روستایی  ابراز کرد: عنایت‌های ویژه دولت تدبیر و امید به حوزه روستایی تحول‌های بسیار خوبی را در عرصه فعالیت‌های اقتصادی مرتبط با روستاها پدید آورده است که توسعه زیرساخت‌های روستایی در حوزه برق، گاز، مخابرات، فن‌آوری اطلاعات و همچنین آموزش‌وپرورش و بهداشت و درمان ازجمله آن است.

امید با تأکید بر اینکه بخش قابل‌توجهی از منابع به کار گرفته‌شده برای کاهش بیکاری روستایی نیز از این محل تأمین‌شده است عنوان کرد: کاهش نرخ بیکاری در روستاها را یکی از اقدامات بسیار مهم دولت است که در راستای تحقق آن تلاش بسیاری انجام‌شده است.

به گزارش تسنیم در حاشیه این افتتاحیه یک واحد صنعتی تولید انواع آبگرمکن های گازی، برقی و پکیج‌های خانگی افتتاح شد که این واحد تولیدی با ظرفیت پنج هزار آبگرمن و اشتغال 50 هزار تَن 40 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری مشغول به کار است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbwsb9.rhba0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما