قم نيوز : رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه عامل مشکلات امروز دوری از ارزش‌های انقلابی است، گفت: بضاعت و توان کشور ما و بهره هوشی نسل جوان و سلامت بسیاری از مسئولان نویدبخش آینده روشن کشور است.
ذوالنور: «دوری از ارزش‌های انقلابی» عامل اصلی مشکلات در کشور است
ذوالنور: «دوری از ارزش‌های انقلابی» عامل اصلی مشکلات در کشور است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری در هفتمین شب از جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم در مسجد چهارمردان برگزار شد، با بیان اینکه اعتماد مردم یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: اکنون برخی با القای ناامیدی در میان ملت این اعتماد را هدف گرفته‌اند و برخی در داخل نیز به دشمن کمک می‌کنند تا به این هدف برسد.

وی با تاکید بر اینکه وجود فساد در کشور موضوع قابل انکاری نیست، عنوان کرد: متأسفانه دشمن با اشتباه برخی در داخل به دنبال بی اعتماد مردم نسبت به نظام است.

نماینده مردم قم در مجلس خاطرنشان کرد: امروز شاهد یک تفکر غلط، وادادگی و خودباختگی هستیم اما با همه این وجود جایگاه امروز ما در سطح جهانی مطلوب است.

وی تصریح کرد: بعد از جنگ جهانی دوم تا به امروز هیچ کشوری جرأت توقف نیروهای انگلیسی در دریا را نداشته است اما ایران این کار را کرده است و مجلس در تلاش است تا دولت از انگلیسی که در دورانی موجب قحطی در کشور و کشته شدن مردم شد ادعای غرامت کند.

ذوالنوری با اشاره به اینکه اقتدار امروز ما در عرصه جهانی به برکت انقلاب به دست آمده است، مطرح کرد: قبل از انقلاب، سر صبح راننده آمریکایی هشت دختر دانش آموز را در خیابان زیر گرفت اما هیچ برخوردی در ایران با این فرد صورت نگرفت.

وی از جایگاه ویژه ایران در حوزه هسته‌ای یاد کرد و افزود: هر جا که تفکر و روحیه انقلابی وجود داشته به موفقیت رسیده‌ایم اما هر جا که از ارزش‌های انقلابی فاصله گرفته شده نتوانستیم به هدف برسیم.

ذوالنوری با بیان اینکه امروز جهاد ما حراست از ارزش‌های انقلابی در جنگ نرم است، اظهار کرد: اکنون فشارهای بسیاری بر جوانان تحمیل شده است و فکر جوانان را هدف گرفته‌اند تا اعتماد به نظام را کاهش دهند.

وی خاطرنشان کرد: شمایی که می‌گفتید کاسبان تحریم، تحریم‌ها بر نخواهد گشت، اکنون مشاهده می‌کنیم که تحریم‌ها بدتر از آن‌ها برگشت؛ اگر از روی ناآگاهی گفتید که فاقد کفایت هستید اما اگر دانسته گفتید اکنون چه جوابی برای ملت دارید؟

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه عامل مشکلات امروز دوری از ارزش‌های انقلابی است، عنوان کرد: بضاعت و توان کشور ما و بهره هوشی نسل جوان و سلامت بسیاری از مسئولان نویدبخش آینده روشن کشور است.

ذوالنوری با تاکید بر اینکه در کشورهای معمولی بودجه جاری 40 درصد و بودجه عمرانی 60 درصد است، عنوان کرد: در کشور همیشه بودجه عمرانی کمتر از 20 درصد بوده است.

نماینده مردم قم در مجلس عنوان کرد: هر چند امکان دارد که یک دولت مردی یک کار اشتباه انجام دهد اما اینکه بگوییم فساد سیستمی وجود دارد موضوع اشتباه است و ما باید برای جلوگیری از فساد درآمدها را مشخص کنیم و نظارت بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb50b9.rhba8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما