دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۶
کد مطلب : 94647

صعود مقتدرانه نوجوان فردوس قم به مرحله نهایی لیگ برتر

قم نيوز : تیم فوتسال فردوس قم با کسب چهار پیروزی، یک تساوی و بدون باخت با اقتدار به عنوان صدرنشین راهی مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال نوجوانان ایران شد.
صعود مقتدرانه نوجوان فردوس قم به مرحله نهایی لیگ برتر
صعود مقتدرانه نوجوان فردوس قم به مرحله نهایی لیگ برتر
به گزارش قم نیوز بعد از درخشش تیم امیدهای فردوس قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور و راهیابی این تیم به مرحله نهایی لیگ برتر امید ایران، نوبت به تیم نوجوانان فردوس رسید که با نتایج خیره کننده خود در مرحله مقدماتی لیگ برتر نوجوانان ایران راهی مرحله نهایی این مسابقات شود.

تیم فوتسال نوجوانان فردوس قم در گروه نخست از مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور به میزبانی اصفهان با حریفان خود رقابت کرد، در حالی که بازی‌های گروه دوم در شاهرود به انجام رسید و از گروه نخست تیم فردوس قم با چهار برد، یک تساوی، بدون باخت و مقتدرانه مجوز صعود را به دست آورد.

در جدول رده‌بندی این گروه تیم فوتسال نوجوانان فردوس قم با چهار برد، یک تساوی مقابل فولاد هرمزگان، بدون باخت، 13 گل زده، هشت گل خورده، تفاضل گل مثبت پنج و 13 امتیاز صدرنشین شد و به مرحله بعد راه یافت، ضمن اینکه تیم فوتسال چیپس کامل مشهد با 9 امتیاز از این گروه به عنوان دوم دوم صعود کرد.

تیم فولاد هرمزگان با هشت امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت، تیم فوتسال شهرداری ساوه با هفت امتیاز چهارم شد، گیتی‌پسند اصفهان تیم میزبان این مرحله در میان تعجب با 6 امتیاز رتبه پنجم را به خود اختصاص داد و فوتسالیست‌های تیم رسالت اردکان بدون امتیاز در انتهای جدول گروه قرار گرفتند.

فردوس قم با 13 گل زده در پنج مسابقه عنوان بهترین خط حمله این گروه را به خود اختصاص داد و با هشت گل خورده در کنار فولاد هرمزگان دارای بهترین خط دفاع این مرحله بود، تیمی که با هدایت مهدی کاکایی یکی از مربیان جوان و سازنده قم موفقیت در این مرحله را کسب کرد و حالا مدعی قهرمانی مسابقات لیگ برتر نوجوانان ایران در سال 1399 است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjameh.uqexxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما