قم نيوز : قم نیوز: با برگزیده شدن دو کتاب از آثار مؤسسه بوستان کتاب قم در ششمین جشنواره بین المللی فارابی به عنوان آثار برگزیده، تعداد آثار برگزیده مؤسسه به ۳۳۲ عنوان رسید.
برگزیده شدن دو کتاب از مؤسسه بوستان کتاب قم در جشنواره فارابی
به گزارش قم نیوز، مهدی محدثی، کارشناس بازاریابی ارتباط با مراکز علمی بوستان کتاب قم ضمن اعلام این خبر گفت: در ششمین جشنواره بین المللی فارابی که در تهران برگزار می شود، دو اثر از آثار بوستان کتاب در دو گروه بزرگسال و جوان، به عنوان آثار برگزیده شناخته شده اند.

وی افزود: کتابهای برگزیده شده عبارتند از: ۱. علامه مجلسی و فهم حدیث؛ تألیف دکتر عبدالهادی فقهی زاده، در موضوع حدیث که برگزیده رتبه سوم در بخش بزرگسال بوده است. ۲. مفهوم و حجیت مذاق شریعت در فرایند استنباط احکام، تألیف حجت الاسلام ابوالفضل علیشاهی در موضوع فلسفه و فقه، که برگزیده رتبه اول در بخش جوان جشنواره بوده اند. بدین ترتیب و با برگزیده شدن این دو اثر تعداد آثار برگزیده بوستان کتاب به ۳۳۲ عنوان رسید.

وی در ادامه در خصوص نحوه فعالیت این جشنواره گفت: جشنواره بین المللی فارابی، ویژه تحقیقات علوم انسانی و اسلامی است که زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همه ساله برگزار می گردد و طی فراخوانی در سطح بین المللی، آثار جدیدالانتشار از سراسر جهان را در موضوعات علوم انسانی و اسلامی، فقه و کلام، فلسفه و عرفان و ... پس از داوری و گذشتن از فیلترهای مختلف، برگزیده یا شایسته تقدیر معرفی می نماید.

یادآور می شود، ششمین جشنواره بین المللی فارابی با حضور میهمانان و فرهیختگان داخلی و خارجی، شنبه 91/8/6 در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcg.y9yrak9twpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما