قم نيوز : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: طرح نظارتی ویژه بازار استان در ایام پایانی سال و عید نوروز که از نیمه دوم بهمن ماه در قم آغاز شده تا پانزدهم فرودین سال آینده، با تشدید بازرسی‌ها ادامه پیدا خواهد کرد.
طرح پایش نظارتی ویژه ایام نوروز تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ در قم ادامه دارد
طرح پایش نظارتی ویژه ایام نوروز تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ در قم ادامه دارد
به گزارش قم نیوز محمود سیجانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: در این طرح بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی قم به همراه نیرو‌های بسیجی مشارکت دارند و بر نحوه فعالیت واحد‌های اقتصادی به خصوص عرضه‌کنندگان کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم، در بازار استان نظارت می‌کنند.

سیجانی افزود: همچنین هماهنگی‌های لازم با اداره کل تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی، دادستانی و سایر مجموعه‌های مرتبط با این موضوع در قم به عمل آمده است تا گشت‌های مشترک بازرسی به منظور نظارت حداکثری بر بازار استان نیز به صورت مستمر برگزار شود.

او ادامه داد: در همین رابطه نظارت بر نحوه عرضه کالا‌هایی همچون شکر، برنج، روغن، حبوبات، مواد لبنی، مواد پروتئینی، پوشاک و کیف و کفش که در این ایام بیشتر مورد نیاز مردم است، در اولویت بازرسی‌های بازار استان قرار دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: همچنین وضعیت انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا به خصوص کالا‌های اولویت‌دار در استان توسط بازرسان به صورت مستمر رصد می‌شود تا سطح محصولات ذخیره شده برای پاسخ‌گویی به نیاز مردم قم همواره در حد قابل قبولی باشد و برای تامین مایحتاج ضروری به موقع اقدام شود.

سیجانی بیان کرد: تمام این اقدام‌ها برای تسهیل فرآیند تامین و توزیع کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم طی روز‌های پایانی سال در بازار استان است که امیدواریم با همکاری مناسب اصناف فعال در قم تا پایان طرح به خوبی دنبال شود.

او ادامه داد: مردم عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی در بازار استان آن را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش دهند تا موضوع توسط واحد‌های بازرسی مورد رسیدگی و انجام اقدام‌های قانونی لازم قرار گیرد.

در مجموع ۳۶هزار و ۳۹۳ واحد صنفی مجوز دار در استان قم وجود دارد که ۲۱هزار و ۴۹۳ مورد آن توزیعی و خدماتی و ۱۴هزار و ۹۰۰ مورد آن تولیدی و فنی است.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcfjyd1.w6dteagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما