سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : 95253

بارش باران و باد شدید در روزهای پایانی هفته برای قمی ها

قم نيوز : کارشناس هواشناسی استان قم هوای استان را در روزهای پایانی هفته بارانی دانست و گفت: هوا در روز پنجشنبه همراه با بارش پراکنده باران و وزش باد نسبتا شدید خواهد بود.
بارش باران و باد شدید در روزهای پایانی هفته برای قمی ها
بارش باران و باد شدید در روزهای پایانی هفته برای قمی ها
به گزارش قم نیوز محمد رضا قاضی با بیان اینکه آسمان قم طی امروز کمی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد شدید است، گفت: هوای استان قم در روز چهارشنبه قسمتی ابری در برخی ساعات همراه با افزایش ابر و در برخی ساعات رگبار باران و وزش باد نسبتاً شدید خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان قم با اشاره به اینکه هوای این استان در روز پنجشنبه نیمه ابری تا ابری و در برخی ساعات همراه با رگبار باران و وزش باد نسبتاً شدید خواهد بود، افزود: حداکثر دمای هوای امروز ۲۳ درجه، حداقل دمای هوای چهارشنبه ۶ درجه و حداکثر دمای هوا ۲۰ درجه و حداقل دمای هوای پنجشنبه هشت درجه و حداکثر دمای هوا در این روز ۱۷ درجه سانتی گراد خواهد بود.

قاضی با تاکید بر اینکه سرعت وزش باد امروز بین ۶۰ تا ۷۵ کیلومتر بر ساعت با جهت شمال غربی است، ادامه داد: سرعت وزش باد چهارشنبه بین ۴۵ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت با جهت شمال غربی و پنجشنبه نیز بین ۴۵ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت با جهت شمال غربی است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdsx0n.yt0kk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما