قم نيوز : استاندار قم گفت: تحقق دولت الکترونیک علاوه بر نیاز به زیرساخت‌ها، باید همراه با الزامات فرهنگی و محتوایی باشد.
تحقق دولت الکترونیک باید همراه با الزامات فرهنگی و محتوایی باشد
تحقق دولت الکترونیک باید همراه با الزامات فرهنگی و محتوایی باشد
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست امروز در آئین افتتاح پنجمین سایت نسل پنجم تلفن همراه کشور در تالار کرامت استانداری قم اظهار داشت: در شرایط فعلی نیازمند توسعه زیرساخت‌های تکنولوژی‌های ارتباطی هستیم.

استاندار قم خاطرنشان کرد: کرونا، فرصتی مهم در توسعه فناوری ارتباطات است و باید سبک زندگی پسا کرونایی ما نیز تغییر کند و خود را برای رشد روزافزون فناوری آماده کنیم.

وی با بیان اینکه دولت الکترونیک از جمله ضرورت کنونی جامعه است، تصریح کرد: البته تحقق دولت الکترونیک علاوه بر نیاز به زیرساخت‌ها، باید همراه با الزامات فرهنگی و محتوایی باشد.

سرمست تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات را در تمام عرصه‌های کنونی زندگی بشر تأثیرگذار دانست و افزود: حتی مرز‌های جغرافیایی نمی‌تواند مانعی برای پیشرفت باشد و جوامع بسیاری از طریق تکنولوژی پرسرعت به هم پیوند خورده‌اند.

وی یادآور شد: انتخاب قم به‌عنوان نخستین شهر هوشمند کشور علاوه بر اینکه به دلیل زیرساخت‌ها صورت گرفته است به علت اینکه قم جهانشهر شیعی است.

استاندار قم خاطرنشان کرد: حضور بیش از 20 میلیون نفر زائر و وجود مراکز بزرگ علمی و دینی از جمله ویژگی‌های مهم قم است که باید آن را فراتر از یک کلانشهر دانست.

وی ادامه داد: برنامه‌های متنوعی برای تحقق دولت الکترونیک، شهرداری الکترونیک، شهروند الکترونیک و بخش‌های مختلفی مانند کسب‌وکار الکترونیک و بانکداری الکترونیک در این استان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc41qo.2bqp48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما