چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب : 95411

تجلیل از مسوولان سابق هیئت‌‌های ورزشی قم

قم نيوز : گردهمایی مسوولان ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان قم با کادر اجرایی هیئت‌های ورزشی با تجلیل از روسا و دبیران اسبق هیات‌های ورزشی قم برگزار شد.
تجلیل از مسوولان سابق هیئت‌های ورزشی قم
تجلیل از مسوولان سابق هیئت‌های ورزشی قم
به گزارش قم نیوز با حضور رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم، معاونین این اداره کل و روسای هیئت‌های ورزشی به اتفاق دیگر عوامل ورزش و جوانان و هیات‌ها، گردهمایی مسئولین ستادی این اداره کل با کادر اجرایی هیئت‌های ورزشی برگزار شد.

در این مراسم که با سخنرانی روح‌الله رمضانی معاون توسعه ورزش، سیده‌لیلا عنبری معاون ورزش بانوان و حمید نریمان رئیس گروه ورزش همگانی شروع شد در ادامه با سخنرانی مدیر کل ورزش وجوانان استان همراه بود که با تجلیل از خانواده زنده‌یاد محمود شریفی چهره ماندگار ورزش استان قم و کشور ادامه پیدا کرد.

در بخشی دیگر از این همایش از حسین مهره‌ساز، کریم بهرامی، مجید متقی، علیرضا برخوردار، محسن وزیری، سیدمهدی طباطبایی و نیره‌سادات حسینی به عنوان روسای اسبق هیئت‌های تیراندازی، فوتبال، جودو، کاراته، کشتی، سوارکاری و اسکواش استان قم از سوی مدیر کل ورزش و جوانان تجلیل به عمل آمد.

سومین بخش تجلیل صورت گرفته در گردهمایی مسئولین ستادی اداره کل ورزش و جوانان با کادر اجرایی هیئت‌های ورزشی، تجلیل از دبیران سابق هیئت‌های ورزشی استان بود که بر همین اساس علی احمدی، محمدجواد متقیان‌نژاد، سعید برخوردار و علیرضا معتضدی مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcjvxeh.uqeivzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما