قم نيوز : معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران با اشاره به راه اندازی کارگروه موقوفات مهدوی، از برگزاری گام ششم کمک های مؤمنانه خادمان مسجد مقدس جمکران در نیمه شعبان پیشِ رو خبر داد.
تداوم کمک مؤمنانه در نیمه شعبان/ راه اندازی کارگروه موقوفات مهدوی
تداوم کمک مؤمنانه در نیمه شعبان/ راه اندازی کارگروه موقوفات مهدوی
به گزارش قم نیوز ابراهیم صدوقی در نشست خبری امروز اعلام برنامه های جشن های دهه مهدویت و نیمه شعبان با اشاره به تلاش مسجد مقدس جمکران در طول یک سال اخیر برای رعایت حداکثری شیوه نامه های بهداشتی خاطر نشان کرد: طبق مصوبه امروز ستاد استانی مبارزه با کرونا، مراسم بزرگداشت نیمه شعبان به صورت غیرتجمعی و به عبارت دیگر به صورت مجازی برگزار خواهد شد و از این رو بهتر است تا مردم در خانه ها بمانند و از طریق فضای مجازی و رسانه ملی، جشن ها و برنامه های تدارک دیده شده را پیگیری کنند.

وی ادامه داد: البته مسجد مقدس جمکران خود را برای همه احتمالات آماده کرده است، ولی امیدواریم همه مردم دست به دست هم دهند تا بتوانیم با غلبه بر این بیماری همه گیر، دوباره به وضعیت عادی بازگردیم و شاهد حضور خیل عاشقان در اماکن متبرکه و از جمله در مسجد مقدس جمکران باشیم.

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران سپس به امکان اسکان بالغ بر 30 هزار نفر از زائران در مسجد مقدس جمکران اشاره کرد و گفت: بدیهی است این امکان در نیمه شعبان پیشِ رو بر اساس نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا مهیا نیست.

صدوقی در عین حال به تشکیل قرارگاه کمک مؤمنانه در مسجد مقدس جمکران پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان گذشته توجه داد و اظهار کرد: مسجد مقدس جمکران در همان غروب نیمه شعبان گذشته و در لبیک به فراخوان رهبر معظم انقلاب، قرارگاه کمک مؤمنانه را تشکیل داد که این قرارگاه تا کنون در 5 گام موفق به توزیع بالغ بر 80 تُن گوشت و همچنین 700 هزار پُرس غذای گرم در بین نیازمندان قم و شهرهای اطراف شده است.

وی با تصریح بر این که گام ششم این کمک مؤمنانه در نیمه شعبان پیش رو در دست اقدام است، از مؤمنان خواست تا با قربانی برای سلامتی امام زمان (عج) به کمک این قرارگاه بشتابند و در این امر خداپسندانه شریک شوند.

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران در پایان سخنان خود به آموزش 200 خادم افتخاری مسجد مقدس جمکران به عنوان خادمان سلامت و همچنین تشکیل کارگروه موقوفات مهدوی با کمک برخی از نهادها و سازمان ها اشاره کرد و بیان داشت: إن شاء الله این کارگروه در راستای اهداف و برنامه های خود بتواند سبب توسعه فرهنگ مهدویت باشد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdch6knw.23nmidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما