دوشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۵
کد مطلب : 95500
آیت الله سعیدی:

دستگاه ها و مسئولان به صورت جهادی برای تحقق شعار سال تلاش کنند

قم نيوز : تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره شعار سال گفت: دستگاه ها و مسئولان با برنامه ریزی مناسب، به صورت جهادی برای تحقق شعار سال تلاش کنند.
دستگاه ها و مسئولان به صورت جهادی برای تحقق شعار سال تلاش کنند
دستگاه ها و مسئولان به صورت جهادی برای تحقق شعار سال تلاش کنند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمد سعیدی بعد از ظهر دوشنبه در دیدار فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به بیانات نوروزی مقام معظم رهبری در رابطه با شعار سال ۱۴۰۰ گفت: تلاش برای تحقق شعار سال یک تکلیف است و باید همه دستگاه‌ها و مسئولان با برنامه‌ریزی مناسب در این زمینه به صورت جهادی عمل کنند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها اقدامات نیروی انتظامی در کنترل و مهار حوادث ناگوار چهارشنبه آخر سال را مؤثر دانست و افزود: قطعاً کاهش حوادث ناشی از مواد منفجره دست‌ساز به پشتوانه یک تدبیر سازمانی بوده و ناجا در این زمینه بسیار خوب عمل کرد.

وی ناجا را نیرویی راهبردی و مقتدر توصیف کرد و ادامه داد: نیروی انتظامی روز به روز در حال پیشرفت است و همواره به عزت و اقتدارش افزوده می‌شود.

آیت الله سیدمحمد سعیدی با اشاره به فعالیت‌ها و خدمات ارزنده پلیس به شهروندان، گفت: نیروی انتظامی در خط رهبری و یک نیروی امام زمانی و مدافع ارزش‌های اسلامی است.

همچنین در این دیدار سید محمود میرفیضی ضمن ارائه گزارش کوتاهی از فعالیت‌های این نیرو در سال گذشته گفت: بستر ارائه خدمات غیر حضوری به شهروندان در حال آماده سازی است و به زودی شاهد ارائه برخی از خدمات انتظامی به شهروندان به صورت برخط خواهیم بود.

فرمانده انتظامی استان قم روند کنترل و کاهش جرایم در استان قم را رضایت بخش دانست و افزود: تمام تلاش ما بر این است که با برنامه‌ریزی هدفمند و استفاده از امکانات با همکاری سایر دستگاه‌ها برای ارتقا سطح امنیت و سلامت جامعه اقدام کنیم.

وی ادامه داد: ارشادات و راهنمایی‌های مراجع معظم تقلید و علما همواره برای بهبود وضعیت شهر مقدس قم راهگشا بوده است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciuwa3.t1awu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما