سه شنبه ۳ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۳:۲۱
کد مطلب : 95509
عضو مجلس خبرگان رهبری:

دولت‌مردان دست از شعار برداشته و مشکلات اقتصادی را برطرف کنند

قم نيوز : عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دولت‌مردان که مسئولیت را برعهده‌گرفته‌اند باید به میدان بیایند و دست از شعار برداشته و مشکلات را رفع کنند، مشکلات به‌گونه‌ای نیست که برطرف نشود.
عضو مجلس خبرگان رهبری: دولت‌مردان دست از شعار برداشته و مشکلات اقتصادی را برطرف کنند
عضو مجلس خبرگان رهبری: دولت‌مردان دست از شعار برداشته و مشکلات اقتصادی را برطرف کنند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید رحیم توکل اظهار داشت: در درمان بیماری‌های جسمانی که انسان نزد دکتر می‌رود سه موضوع را مطرح می‌کند تا درمان را انجام دهد.

وی افزود: دکتر در ابتدا می‌پرسد که محل درد کجاست و علت آن درد و درمان آن را بیان می‌کند، از این سه موضوع اگر هرکدام درست تشخیص داده نشود درمان بی‌حاصل است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه موضوع اقتصاد یکی از مشکلات کشور است، بیان کرد: از دشمن ضربه زیاد نمی‌خوریم بلکه از درون ضربه می‌خوریم، مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر همواره بر علت مشکلات تأکید کردند و شعارهای سال بیان علت است، رهبر معظم انقلاب برجهش تولید و اقتصاد مقاومتی تأکید کردند و مشکلات اقتصادی باید رفع شود.

استاد حوزه علمیه عنوان کرد: مسئولین باید به دنبال درمان علت باشند چون که در کشورمان هیچ کمبودی نداریم، جوانان نخبه و معادن سنگین بسیار زیادی در کشورمان وجود دارد و همچنین افراد باهمت و مردم پای‌کار بسیاری داریم و در رأس آن رهبری مدیر و مدبر، جامع‌الشرایط و آگاه به زمان و همه‌چیز فراهم است.

آیت‌الله توکل تصریح کرد: دولت‌مردان که مسئولیت را برعهده‌گرفته‌اند باید به میدان بیایند و دست از شعار برداشته و مشکلات را رفع کنند، مشکلات به‌گونه‌ای نیست که رفع نشود، رسول خدا فرمودند اگر علم در ثریا باشد مردم ایران به دست پیدا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: گره کار دست خودمان است، باید برای مقام معظم رهبری دعا کنیم چون خداوند گوهری به ما داده که ذخیره انقلاب است و در این وانفسا برای ملت پناه است و باید چشم و گوش ما به بیان رهبری باشد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchwmnw.23nmvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما