چهارشنبه ۴ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب : 95520

گسترش کمی و کیفی کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان قم

قم نيوز : دبیر مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان قم، توسعه و گسترش کمی و کیفی کانون‌ها را از برنامه‌های مجمع دانست و گفت: به دنبال پراکندگی جغرافیایی و پراکندگی موضوعی و تخصصی کانون ها هستیم.
گسترش کمی و کیفی کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان قم
گسترش کمی و کیفی کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان قم
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام محمدصادق ناطقی درباره فعالیت‌های سه ماهه آخر سال ۱۳۹۹ دبیرخانه مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان قم گفت: با عنایت خداوند متعال و با نظر کریمانه حضرت معصومه (س) در انتخابات کانون‌های فرهنگی تبلیغی سازمان تبلیغات، جمع ۹ نفره ای به عنوان نمایندگان مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی انتخاب شدند.

دبیر مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان قم افزود: فعالیت‌های دوره جدید مجمع از دی ماه با حضور نمایندگان مجمع، آقایان مهدوی ارفع، کلاته، ناطقی، وافی، اخوان، افشار، شعبانی، سیاری و خانم شکوریان فر آغاز شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ کانون فرهنگی، تبلیغی و جهادی در استان وجود دارد، افزود: با توجه به بدیع بودن و فعالیت گسترده کانون‌ها در همه زمینه‌ها، فعالیت‌های مهمی در این مجمع، انجام شد.

حجت‌الاسلام ناطقی ادامه داد: در این سه ماه توانستیم با عنایت و یاری همه دوستان، از ۱۰ کانون فرهنگی بازدید کنیم و با ۱۵۰ مدیر کانون ارتباط تلفنی بگیریم؛ همچنین ۱۰ جلسه به صورت رسمی و غیر رسمی در مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان برگزار نمودیم.

دبیر مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی گفت: ما توانستیم کارگروه‌های تخصصی را در راستای شبکه سازی تخصصی کانون‌ها تشکیل دهیم و در این راستا جلسات فردی با مدیران کانون‌ها و برنامه‌ریزی جهت بازدید از کانون‌ها با رویکرد تخصصی انجام گرفت؛ همچنین جدول ارزیابی برای این دیدارها و بازدیدها تنظیم شد.

وی افزود: در راستای هم افزایی با کانون‌های فرهنگی و تبلیغی، ما به صورت حضوری و در قالب مصاحبه، با ۲۷ مدیر کانون تازه تأسیس گفت و گو کردیم؛ همچنین در این مدت توانستیم برنامه و تقویم کاری سال ۱۴۰۰ را تدوین نمائیم

حجت‌الاسلام ناطقی به تشریح برنامه‌های آینده مجمع پرداخت و گفت: آموزش و توانمند سازی معرفتی، دانشی و مهارتی از برنامه‌های مهم ما است و در تلاشیم تا با فرایند اجتماع، سازماندهی، هویت دهی و عملیات، به شبکه سازی بپردازیم.

وی توسعه و گسترش کمی و کیفی کانون‌ها را از دیگر برنامه‌های مجمع دانست و گفت: در همین راستا به دنبال پراکندگی جغرافیایی و پراکندگی موضوعی و تخصصی کانون‌ها هستیم.

دبیر مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی افزود: عملیات‌های مشترکی در زمینه حوادث پیش بینی نشده و تقویت زیرساخت‌ها و پشتیبانی سخت افزاری برای پیشبرد اهداف کانون‌های فرهنگی و تبلیغی صورت خواهد گرفت.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcawmno.49nmu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما