پنجشنبه ۵ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۸
کد مطلب : 95541

ثبت ۲۰۰۰ تماس با مرکز ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم در 1400

قم نيوز : مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از ثبت بیش از ۲۰۰۰ تماس از ابتدای سال با سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری خبر داد.
ثبت بیش از ۲هزار تماس از ابتدای سال با سامانه ۱۳۷ شهرداری قم
ثبت بیش از ۲هزار تماس از ابتدای سال با سامانه ۱۳۷ شهرداری قم
به گزارش قم نیوز مهدی کلانترزاده از آمادگی کامل سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ برای دریافت پیام‌های شهروندان خبر داد و اظهار داشت: سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم در تمام‌روزهای تعطیلات نوروز مانند سایر روزها آماده دریافت پیام‌ها و پیشنهادات شهروندان است.

وی با تأکید بر رسیدگی به تمام مطالبات مردم در اسرع وقت افزود: سامانه ۱۳۷ با دریافت پیام‌ها و ارجاع پیام‌ها و درخواست‌های شهروندان به واحدهای مربوط و مدیران به‌صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت به شهروندان است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم آمار ثبت‌شده از پیام‌های شهروندان را از روز نخست سال تا سوم فروردین مورد توجه قرارداد و گفت: با توجه به آمار پیام‌های ثبت‌شده در سامانه ۱۳۷ از ابتدای سال جدید تا ۳ فروردین‌ماه بیش از دو هزار تماس تلفنی از طرف شهروندان با این سامانه ثبت‌شده است.

وی بیشترین پیام را مربوط به نظافت معابر اعلام و اضافه کرد: به ترتیب بیشترین پیام‌ها سامانه ۱۳۷ در ایام نوروز مربوط به استقرار باکس خاک و نخاله، عدم جمع‌آوری زباله، پاک‌سازی جوی و قم گردی بوده است.

کلانترزاده تأکید کرد: مطالبات مردم در کمترین زمان مورد بررسی قرار گرفته و تیم‌های شهرداری به درخواست‌های شهروندان پاسخ می‌دهند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdfk0n.yt0ko6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما