جمعه ۶ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۱۶
کد مطلب : 95548

ضرورت حمایت از تولید و کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه

قم نيوز : مراجع عظام تقلید در دیدار فرمانده ناجا بر ضرورت حمایت از تولید و کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه تاکید کردند.
ضرورت حمایت از تولید و کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه
ضرورت حمایت از تولید و کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه
به گزارش قم نیوز فرمانده نیروی انتظامی صبح پنجشنبه در سفر به قم با مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله صافی گلپایگانی در این دیدار با بیان اینکه حضرت ولی عصر عج به نیروهای نظامی و انتظامی توجه ویژه دارد گفت: شیعیان باید قدردان وجود خویش باشند و از فرودستان غافل نشوند.

آیت الله نوری همدانی هم در دیدار فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه عدالت و امنیت ۲ موضوع محوری در جامعه است، گفت: شناخت زمانه در شرایط کنونی و فتنه دشمنان باید در اولویت توجه نیروهای نظامی و انتظامی قرار گیرد.

آیت الله علوی گرگانی، در دیدار جداگانه با فرمانده نیروی انتظامی خدمات پلیس را شایسته تقدیر دانست و گفت: نیروهای خدوم نیروی انتظامی شبانه روز در حال خدمت به مردم هستند و باید از خادمان امنیت تقدیر شود.

آیت الله جعفر سبحانی نیز در دیدار فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه امنیت یکی از نعمت‌های بزرگ خداوند است افزود: باید با تلاش همه جانبه زمینه حمایت از تولید فراهم شود.

این مرجع تقلید، امنیت کشور را مرهون تلاش‌های نیروی انتظامی بیان کرد و گفت: با توجهات حضرت ولی عصر و اقدامات صورت گرفته امنیت برقرار است.

فرمانده نیروی انتظامی در این دیدارها ایجاد امنیت پایدار در حوزه اقتصادی مقابله با فساد اقتصادی و کالای قاچاق با هدف رفع موانع تولید از اهداف نیروی انتظامی در سال جدید بیان کرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaamno.49nmy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما