قم نيوز : افتتاحیه شانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت دقایقی پیش با پخش پیام تصویری آیت‌الله جوادی آملی در مسجد مقدس جمکران و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی آغاز شد.
آغاز شانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت در مسجد جمکران
به گزارش قم نیوز شانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت به صورت مجازی با موضوع طرح کلی دین و حرکت انبیا و امامان از آغاز تا انجام دقایقی پیش با پخش پیام تصویری آیت‌الله جوادی آملی در مسجد جمکران آغاز شد.

در آغاز این برنامه و پیش از پخش پیام آیت الله جوادی آملی، حجت الاسلام محمدصابر جعفری دبیر همایش با اشاره به شرایط کرونایی و برگزاری همایش به صورت مجازی گفت: شانزدهمین همایش با عنوان «طرح کلی دین و حرکت انبیا الهی از آغاز تا انجام» در دو محور «طرح های کلی و نظام ها» و «طرح کلی حرکت انبیا و امامان» برگزار می‌شود.

دبیر شانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت با بیان اینکه همایش امروز با پیام تصویری آیت الله جوادی آملی آغاز می‌شود و سپس پیام تصویری آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه پخش خواهد گفت: در ادامه عصر امروز سه نفر از محققان از کشورهای استرالیا، سوریه و کانادا به صورت مجازی مقالات خود را ارائه می‌کنند. همچنین در مراسم اختتامیه آیت الله محسن اراکی سخنرانی خواهند داشت.

یادآور می‌شود این همایش به‌طور مستقیم در حال پخش از شبکه استانی نور قم و صفحه آپارات مسجد جمکران است.

همچنین برای مشاهده‌ی شانزدهمین همایش دکترین مهدویت می‌توانید به صفحه آپارات جمکران به آدرس زیر بپیوندید:
https://www.aparat.com/jamkaran_ir/live

انتهای پیام / 106

 
https://qomnews.ir/vdca0mno.49nmm15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما