يکشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۴
کد مطلب : 95604

شناخت کامل دین از وظایف منتظران است

قم نيوز : یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: شیعیان باید در بخش عقاید، اخلاق، احکام و وظایف، منتظر باید تفکر اسلامی خویش را سامان داده و وضعیت روحی و ایمان درونی خود را تقویت کند.
شناخت کامل دین از وظایف منتظران است
شناخت کامل دین از وظایف منتظران است
به گزارش قم نیوز ضمن تبریک میلاد حضرت مهدی عج الله با بیان اینکه وظیفه ما در زمان غیبت امام عصر مانند وظیفه در زمان حضور امام معصوم (ع) است. گفت: گرچه آن حضرت از نظر ما غایب است، اما به ما اشراف و آگاهی دارد و بر اعمال و رفتار ما ناظر است.

وی افزود: تمام وظایفی که قرآن مجید و پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومین (ع) برای یک فرد مسلمان تعیین و بیان فرموده‌اند در زمان غیبت نیز متوجه ما است.

این استاد حوزه و دانشگاه مهم‌ترین وظیفه شیعیان را معرفت و شناخت کامل دین بیان کرد و افزود: شیعیان باید در بخش عقاید، اخلاق، احکام و وظایف، منتظر باید تفکر اسلامی خویش را سامان داده و وضعیت روحی و ایمان درونی خود را تقویت کند.

وی با بیان اینکه پیروی کامل از قرآن و فرهنگ اهل بیت (ع) به عنوان نزدیک ترین افراد به پیامبر اکرم (ص) و آگاه‌ترین افراد از حقایق دین هم جزئی از وظایف ما است، گفت: صدقه دادن، دعا کردن برای حضرت، نگهداری یاد و محبت آقا در دل‌ها هم وظایف ما در زمان غیاب حضرت است.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcdo90n.yt0kz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما