دوشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۷
کد مطلب : 95623
نماینده ولی‌فقیه در سپاه:

فرمان‌برداری از ولایت‌فقیه و تقویت انقلاب اسلامی بهترین اقدام در عصر غیبت است

قم نيوز : نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: امروز بهترین کار برای انجام تکلیفی که در عصر غیبت داریم همراهی و فرمان‌برداری از ولایت‌فقیه و تقویت روزبه‌روز انقلاب اسلامی است.
فرمان‌برداری از ولایت‌فقیه و تقویت انقلاب اسلامی بهترین اقدام در عصر غیبت است
فرمان‌برداری از ولایت‌فقیه و تقویت انقلاب اسلامی بهترین اقدام در عصر غیبت است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله حاجی صادقی با اشاره به فرارسیدن سال روز میلاد امام زمان(عج) اظهار داشت: سال جدید با حضرت بقیه الله الاعظم(عج) آغاز شد و با میلاد این امام همام به پایان می‌رسد و سال ولایت است.

وی افزود: امیدوارم به معنای واقعی کلمه از منتظرین و زمینه‌سازان نهضت ظهور باشیم، در زمان غیبت گفته‌شده است که یکی از مهم‌ترین وظایف ما انتظار سازنده است، ظهور امام زمان(عج) دو شرط دارد و به‌جای اینکه به دنبال علائم ظهور باشیم که دست ما نیست به دنبال شرایط ظهور باشیم که دست ماست.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه بیان کرد: "تبری"  فاصله گرفتن و انزجار از حاکمیت‌های غیر الهی است، تا انسان‌ها از ولایت‌های غیر الهی فاصله نگیرند و تشنه ولایت خدا نشوند، ظهور شکل نمی‌گیرد.

استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: در روایات ما شیعیان آمده است که باید انواع دولت‌ها و حاکمیت‌ها بیایند و مردم مشاهده کنند که غیر از حاکمیت الهی هیچ حاکمیتی منجی آن‌ها نیست و آن موقع حضرت بقیه‌الله(عج) حضور پیداکرده و ظهور می‌کند.

حاجی صادقی حرکت در مسیر امام زمان(عج) را مورد تأکید قرارداد و ادامه داد: "تولی" یعنی مردم با امام دوازدهم و آخرین خورشید هدایت کاری نکنند که با امامان قبلی کردند و به معنای واقعی فرمان‌بر و تسلیم در برابر وی باشند و در همه‌جا خود را سپر بلا ولایت الله کنند.

وی گفت: انقلاب اسلامی فراهم‌کننده مقدمات ظهور است و به برکت انقلاب اسلامی روحیه و فرهنگ تبری روزبه‌روز در دنیا بیشتر شکل می‌گیرد و مردم مشاهده می‌کنند حاکمیت‌های غیر الهی ظلم بزرگی در حقشان می‌کنند و نمی‌توانند منجی آن‌ها باشند و همچنین تولی در حال شکل‌گیری است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه افزود: در دورانی هستیم که مسلم امام زمان(عج) و مالک اشتر امام(ع) آمده تا ما را آماده حضور حسین زمان و آماده ظهور آخرین منجی کند، امروز بهترین کار برای انجام تکلیفی که در عصر غیبت داریم همراهی و فرمان‌برداری از ولایت‌فقیه و تقویت روزبه‌روز انقلاب اسلامی است.

استاد حوزه و دانشگاه بابیان اینکه شهدا بیشترین سهم و نقش را در نهضت ظهور دارند، خاطرنشان کرد: امسال سال حساسی برای انقلاب اسلامی است به‌ویژه انتخاباتی در پیش داریم و باید مهدی گونه به کسی رای دهیم که در واقع پیرو مهدی باشد و برای رهبری سرباز و برای مردم خادم باشد، مردم را برای خود نخواهد بلکه خود را برای مردم بخواهد و با  توانمندی حل مشکلات را مورد تأکید قرار دهد تا بتوانیم با فراهم کردن مقدمات ظهور، عصر ظهور را سرعت ببخشیم.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcexp8o.jh8nwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما