چهارشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب : 95658

تقویت اجرای طرح شهید سلیمانی در قم

قم نيوز : مدیرکل مدیریت بحران استان قم با اشاره به تشدید اجرای طرح شهید سلیمانی در ایام نوروز در قم، از همراهی دادستانی قم در اجرای کامل تر این طرح تقدیر کرد.
تقویت اجرای طرح شهید سلیمانی در قم
تقویت اجرای طرح شهید سلیمانی در قم
به گزارش قم نیوز محسن اروجی با اشاره به وضعیت فعلی زرد کرونایی در قم اظهار کرد: در این وضعیت و بر اساس شیوه نامه های مصوّب، دو سوم پرسنل اداری در ادارات حاضر خواهند شد.

وی افزود: در وضعیت زرد کرونایی، گروه های شغلی یک، دو و سه به شرط رعایت شیوه نامه های بهداشتی بویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری و همچنین رعایت الزامات سلامت محیط کار مجاز به فعالیت هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم در ادامه به تعطیلی مشاغل گروه شغلی چهار در وضعیت زرد کووید۱۹ توجه داد و اذعان کرد: در گروه شغلی چهار مشاغلی مانند کافه ها، چایخانه ها، قهوه خانه ها، شهربازی ها، مراکز تفریحی آبی، استخرهای سرپوشیده، باشگاه های ورزشی سالنی و همچنین ورزش های پربرخورد مانند کُشتی، کاراته و جودو تعریف شده، ضمن آن که در این وضعیت برگزاری همایش ها نیز ممنوع است.

اروجی اضافه کرد: شیوه نامه ها بیانگر آن است که در وضعیت زرد، نمازهای یومیه در مساجد و همچنین نمازهای جمعه در مصلاها با ۵۰ درصد ظرفیت برگزار می شوند.

وی به تداوم منع تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد توجه داد و گفت: همه شهرها و استان های کشور فارغ از نوع رنگ بندی کرونایی مشمول این منع تردد هستند و خودروهای متخلف ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم در عین حال به اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی در استان اشاره و خاطر نشان کرد: تشدید اجرای این طرح در ایام تعطیلات نوروزی در دستور کار بوده است.

وی ادامه داد: آمار قرارگاه طرح شهید سلیمانی در قم نشان می دهد که تعداد اندکی از شهروندان بویژه در موضوع رهگیری اطرافیان افراد مبتلا شده به کرونا با این طرح همکاری لازم را نداشته اند که در این زمینه نیز، دادستانی قم وارد عمل شده است تا ان شاء الله آمار ۹۸ درصد موفقیت در رهگیری نیز به ۱۰۰ درصد برسد.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcc4eqo.2bqpp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما