پنجشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب : 95674

اعضای هیئت رئیسه جودو قم معرفی شدند

قم نيوز : رئیس منتخب و پرافتخار مجمع انتخابات دی‌ماه سال 1399 هیات جودو استان قم اعضای هیئت رئیسه این رشته را معرفی و منصوب کرد.
اعضای هیات رئیسه جودو قم معرفی شدند
اعضای هیات رئیسه جودو قم معرفی شدند
به گزارش قم نیوز محمدحسن سالاری قهرمان پرافتخار و سرشناس جودو ایران که افتخارات متعددی از میادین کشوری، بین‌المللی، آسیایی و جهانی این رشته در بخش کاتا در کارنامه دارد، بعد از کسب رای اعتماد مجمع انتخابات هیئت جودو استان قم و انتخاب به عنوان رئیس جدید این هیئت، اعضای هیئت رئیسه جودو قم را معرفی و منصوب کرد.

بر این اساس سیدشهاب‌الدین خادمی‌قمی رئیس کمیته اقتصادی و بازاریابی هیئت جودو قم شد، در حالی که خادمی‌قمی از فعالان اقتصادی، عضو جامعه دانشگاهی استان قم و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت و اقتصاد و پیشکسوت ورزش استان قم محسوب می‌شود.

همچنین استاد حسین مهره‌ساز به عنوان دیگر عضو هیئت رئیسه جودو استان قم منصوب شد، مهره‌ساز از اساتید پیشکسوت قهرمان‌پرور قم به شمار می‌رود، کسی که نسلی از جودوکاران و مربیان و قهرمانان آسیایی و جهانی در این رشته ورزشی مدال‌آور را پرورش داده است.

دیگر عضو جدید هیئت رئیسه جودو استان قم استاد محمدحماد سعادتی است که با حکم محمدحسن سالاری رئیس هیئت جودو قم منصوب شد، سعادتی از اساتید پیشکسوت این رشته است که همواره ایثارگرانه در خدمت جامعه جودو قم بوده و شاگردان متعددی زیر نظر وی رشد کرده‌اند.

استاد سیدعباس محمودی نیز عضو هیئت رئیسه هیات جودو استان قم شد، کسی که از پیشکسوتان و مربیان سازنده جودو قم به شمار می‌رود و ورزشکاران متعددی را تربیت کرده است، ضمن اینکه محمودی سابقه ریاست هیات جودو بسیج استان قم را نیز در کارنامه فعالیت‌های ورزشی خود دارد.

گفتنی است: مجمع انتخابات هیئت جودو استان قم نیمه دی‌ماه سال ۱۳۹۹ در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان با حضور رئیس فدراسیون جودو و اعضای مجمع برگزار شد که در پایان محمدحسن سالاری با کسب ۱۴ رأی از مجموع ۱۵ رأی مجمع به مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید هیئت جودو استان قم انتخاب شد.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcayino.49nm015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما