قم نيوز : اشیای گمشده زائران شهرستانی حرم حضرت معصومه (س) به صورت رایگان ارسال می‌شود.
ارسال رایگان اشیای گمشده زائران حرم بانوی کرامت
ارسال رایگان اشیای گمشده زائران حرم بانوی کرامت
به گزارش قم نیوز در صورتی‌که صاحبان اشیای گمشده به هر دلیلی به دفتر اشیای پیداشده حرم مطهر مراجعه نکنند، خدام  نهایت تلاش خود را برای یافتن صاحبان اشیاء انجام می‌دهند و اگر صاحبان وسیله پیدا شده، زائران شهرستانی باشند، با هزینه حرم مطهر برای آنها ارسال می‌شود.

 گاهی زائران وسایل و اشیایی ضروری به همراه خود دارند که ممکن است به هر دلیلی آن را گم کرده باشند، اما در این حرم مطهر هیچ زائری سرگردان نمی‌ماند و خادمان حرم مطهر برای هر مشکلی راه‌حلی از پیش تعیین‌شده دارند.

در دفتر اشیای پیداشده نظم خاصی وجود دارد تا زائران به ‌راحتی بتوانند گمشده خود را پیدا کنند و باجه‌های مختلفی مانند باجه تلفن همراه، باجه وجوه نقد و مدارک پیداشده، باجه پوشاک و کیف و باجه اشیای گران قیمت وجود دارد و خادمان حرم مطهر بانوی کرامت با گرفتن مشخصات وسیله گم‌شده، زائران را به باجه مرتبط راهنمایی می‌کنند.

خادمان ابتدا اشیای پیداشده را  در دفتر ثبت اندیکاتور بر اساس نوع آن و با تاریخ، ثبت می کنند و زمانی که صاحب وسیله  پیدا شد با دریافت آن از لیست این دفتر خارج می‌شود.

زائران حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در قم با تلفن ۳۷۱۷۵۱ با پیش‌شماره ۰۲۵ تماس بگیرند و یا به تارنمای آستان مقدس به نشانی https://amfm.ir مراجعه کنند. 

یادآور می‌شود که، دفتر اشیای پیدا شده در حرم حضرت معصومه (س) در عید نوروز ۱۴۰۰ به‌صورت مستمر و شبانه روزی فعال بود.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcbwzb9.rhbsfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما