قم نيوز : مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم با تأکید بر توجه به معیشت دست‌فروشان مستقر در روزبازارها و ایجاد شرایط مناسب برای فعالیت آنان با توجه به شرایط کرونایی گفت: ساماندهی و نظارت بر روزبازارها و اعمال محدودیت‌ها بدون همراهی سایر دستگاه‌های متولی از عهده‌ی شهرداری خارج است.
ساماندهی روزبازارها نیازمند همراهی تمام دستگاه‌ها
ساماندهی روزبازارها نیازمند همراهی تمام دستگاه‌ها
به گزارش قم نیوز احمدرضا شفیعی با اشاره به اعمال محدودیت در برپایی روزبازارها در قم اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونای استان و ابلاغ‌های انجام‌شده، کلیه روز بازارهای شهر قم تا عادی شدن شرایط و صدور مجوزهای لازم تعطیل خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: برخی از فروشندگان این روزبازارها با توجه به خریدهای قبلی و به علت مباحث معیشتی و فرهنگی و عدم اطلاع‌رسانی فراگیر قبلی با یک‌سوم ظرفیت و با اعمال محدودیت زمانی مجوز فعالیت گرفتند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم تصریح کرد: موضوع ساماندهی و نظارت بر فعالیت روزبازارها تنها معطوف به شهرداری نیست و دیگر دستگاه‌ها ناظر و متولی نیز باید در این زمینه همکاری لازم داشته باشند.

وی با بیان اینکه بر اساس مأموریت‌های قانونی محول شده به شهرداری از ساعت ۵ صبح فردا جمعه ۲۰ فروردین نیروهای رفع تخلفات شهری در محل برپایی روزبازارها حضور خواهند داشت، عنوان کرد: امروز اخطار و ابلاغ‌های لازم به فروشندگان داده‌شده و از فردا با جدیت با استقرار در این مکان با افراد برخورد خواهد شد.

شفیعی در پایان لزوم توجه به معیشت دست‌فروشان را نیز متذکر شد و ادامه داد: عمده‌ی فعالان روزبازارها و دست‌فروشان از اقشار ضعیف جامعه هستند که گاها تنها راه کسب درآمد آنان از طریق فروش در بازارهای روز است و با تعطیلی این روزبازارها باید حمایت‌ها و پشتیبانی‌های لازم از آنان انجام پذیرد.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdchw6nw.23nmqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما