دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب : 95934

هرگونه فعالیت اماکن ورزشی در قم ممنوع است

قم نيوز : مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: بر اساس دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا، تمامی اماکن ورزشی استان قم تعطیل و هرگونه فعالیت در این اماکن تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
هرگونه فعالیت اماکن ورزشی در قم ممنوع است
هرگونه فعالیت اماکن ورزشی در قم ممنوع است
به گزار شقم نیوز رسول منعم افزود: تمامی اماکن ورزشی اعم از رشته های پر برخورد و یا کم برخورد و همچنین فضاهای سرپوشیده ، روباز و استخرها بنا به مصوبه  ستاد استانی مبارزه با کرونای تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

وی با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی توسط تمام هیات‌ها و مراکزی ورزشی استان،‌ادامه داد: همانگونه که تاکنون جامعه ورزشی استان در همراهی با ستاد استانی مقابله با کرونا نهایت همکاری را داشته، انتظار می‌رود که این اقدام با شیوع موج جدید این بیماری ادامه داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان قم تاکید کرد: به منظور اجرایی شدن این دستورالعمل، ‌نظارت‌ها بر فعالیت اماکن ورزشی استان در روزهای اخیر تشدید شده است.

منعم ادامه داد: در صورت تغییر وضعیت کرونا در استان و ابلاغ آن توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا ، نحوه بازگشایی امکان ورزشی متعاقبا اعلام می‌گردد.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت فضای مجازی در راستای دستورالعمل ستاد استان کرونا برای به حداقل رساندن و ایجاد محدودیت در تعداد افراد شرکت کنند در جلسات، گفت: برای نخستین بار مجمع سالیانه هیات تنیس روی میز استان قم در راستای اجرای پروتکل‌های بهداشتی به صورت وبینار برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان قم برگزاری مجمع سالیانه هیات تنیس روی میز استان به صورت وبینار را تجربه ای متفاوت دانست و افزود: این وبینار با حضور ریاست فدراسیون تنیس روی میز، مدیرکل ورزش و جوانان و سایر اعضا مجمع برگزار گردید.

قم از روز هجدهم فروردین‌ماه در نقشه رنگ بندی کرونایی کشور به حالت قرمز درآمده است و درصد استان هایی است که شیوع آن رشد صعودی دارد و دست اندرکاران نسبت به احتمال افزایش موارد ابتلا و فوتی در صورت عدم توجه کافی شهروندان به محدودیت ها، پروتکل‌ها و توصیه های بهداشتی ابراز نگرانی می‌کنند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcjxheh.uqeitzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما