سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب : 95949

جشنواره گل دلسوختگان قم در ایستگاه پایانی

قم نيوز : تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم در آخرین بازی خود از دور رفت مرحله مقدماتی فوتسال باشگاه‌های کشور جشنواره‌ای از گل برابر نماینده اردبیل به راه انداخت.
جشنواره گل دلسوختگان قم در ایستگاه پایانی
جشنواره گل دلسوختگان قم در ایستگاه پایانی
به گزارش قم نیوز در شرایطی که دو بازی متوالی از مرحله مقدماتی رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور با ناکامی فوتسالیست‌های تیم دلسوختگان اهل بیت قم همراه بود اما نماینده قم در آخرین بازی خود یک نمایش فوق‌العاده داشت و این مرحله را با کسب سومین پیروزی و خاطره‌ای خوش به پایان رساند.

فوتسالیست‌های تیم دلسوختگان اهل بیت قم در جدال با تیم میثاق اردبیل آخرین بازی خود از دور رفت مرحله مقدماتی لیگ را در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار کردند و سومین پیروزی خود را در این مرحله با کسب برتری 10 بر 3 به دست آوردند.

نماینده قم که از دو باخت متوالی خود گام به این دیدار گذاشته بود با انگیزه جبران امتیازات از دست رفته، نمایش خوبی داشت و بعد از برتری 2 بر 1 در نیمه نخست، در نیمه دوم 8 بار دیگر به گل رسید و در نهایت با اختلاف هفت گل حریف اردبیلی را شکست داد تا با رتبه دوم جدول به این مرحله پایان دهد.

این دیدار آخرین مسابقه از بازی‌های گروه چهارم مرحله مقدماتی فصل 1400 لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور بود، مسابقاتی که از هجدهم فروردین ماه در سالن شهید حیدریان قم به انجام رسید و تیم دلسوختگان اهل بیت قم در مجموع سه برد و دو باخت کسب کرد و با 9 امتیاز در این گروه دوم شد.

بازی‌های این گروه با حضور 6 تیم دلسوختگان اهل بیت قم، جنرال ویند سقّز، لاهیک لاهیجان، شهید کیان پارس‌آباد، میثاق اردبیل و آروین قالا ماکو به انجام رسید و تیم دلسوختگان اهل بیت قم تیم آروین قالا ماکو را با نتیجه (5 بر 2)، تیم جنرال ویند سقّز را با نتیجه (4 بر 2) و تیم میثاق اردبیل را با حساب (10 بر 3) ‌شکست داد اما با نتیجه (3 بر صفر) به تیم شهید کیان پارس‌آباد اردبیل و با نتیجه (5بر 4) به تیم لاهیک لاهیجان نتیجه را واگذار کرد.

در پایان پنج روز رقابت 6 تیم حاضر در گروه چهارم از مرحله مقدماتی لیگ دسته دوم فوتسال ایران در قم، تیم لاهیک لاهیجان با 10 امتیاز در صدر ایستاد، دلسوختگان اهل بیت قم با 9 امتیاز دوم شد، شهید کیان پار‌س‌آباد و آروین قالا ماکو با 7 امتیاز سوم و چهارم شدند، جنرال ویند سقز با 6 امتیاز پنجم شد و تیم میثاق اردبیل با 4 امتیاز در انتهای جدول ایستاد.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcf11d1.w6dtjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما