جمعه ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب : 96030

ارتباط ۲۵ساله ایران و چین در رونق کشور مؤثر است

قم نيوز : رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت بهتر بودجه‌ها در سال جاری و فرصت ایجادشده از طریق مرتبط شدن ایران با چین به رونق ویژه در کشور کمک می‌کند.
ارتباط ۲۵ساله ایران و چین در رونق کشور مؤثر است
ارتباط ۲۵ساله ایران و چین در رونق کشور مؤثر است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، با اشاره به افزایش اعتبارات استان قم در بودجه 1400 اظهار داشت: اعتبارات کمیته امداد و بهزیستی افزایش خوبی داشته که معلق به تأمین اعتبار برای دولت نیست و در بودجه تحقق‌یافته تلقی شده است.

وی افزود: همچنین در بحث پرداخت دیون تأمین اجتماعی هم اتفاقات خوبی رخ‌داده و امسال بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی وضع بهتری خواهند داشت و اگر مشکلی همچنان وجود داشت اعلام شود تا نمایندگان هم نقش خود را در این زمینه ایفا کنند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی از اجرایی شدت طرح رتبه‌بندی معلمان در سال جاری و رقم خوردن اتفاقات خوبی درزمینهٔ آموزش و پروش کشور نیز خبر داد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی پیرامون سند راهبردی 25 ساله ایران و چین خاطرنشان کرد: ارتباطات ایران و چین فرصت خوبی برای کشور در دراز مدت فراهم کرده که اگرچه شیاطین سم‌پاشی کردند و سعی در ایجاد جو منفی داشتند اما منافع ملی کشور در این سند دیده‌شده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این ارتباط برای پروژه‌هایی که نیاز به سرمایه‌گذاری خارجی دارند فرصت مناسبی را فراهم می‌کند، اضافه کرد: علاوه بر مفید بودن این ارتباط در بخش دولتی، در بخش خصوصی هم ارتباط شرکت‌های ایرانی و چینی فرصت خوبی را برای کشور ایجاد می‌کند و تجار و بازرگانان قم نیز می‌توانند از این فرصت به‌خوبی بهره ببرند.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdchvvnw.23n-xdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما