يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب : 96077

ارتش دژ مستحکم و حافظ پر توان نظام و انقلاب بوده است

قم نيوز : استاندار قم در پیامی با بیان اینکه ارتش دژ مستحکم و حافظ پر توان نظام و انقلاب بوده است، گفت: ارتش همواره در دفاع از تمامیت ارضی کشور خوش درخشیده است.
ارتش دژ مستحکم و حافظ پر توان نظام و انقلاب بوده است
ارتش دژ مستحکم و حافظ پر توان نظام و انقلاب بوده است
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در پیامی به مناسبت روز ارتش با بیان اینکه ارتش نیروی شجاع و غیرتمندی که به عنوان پشتوانه، دژ مستحکم و حافظ پرتوان نظام و انقلاب بوده است، گفت: ارتش همواره در عرصه دفاع از کیان و تمامیت ارضی کشور، خوش درخشیده و با تقدیم هزاران شهید، جانباز و ایثارگر، کارنامه درخشان و پرافتخاری را در راه حفظ عزت و استقلال میهن عزیز اسلامی و شرافت ملت ایران بر جای نهاده است.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

«بسمه تعالی»

۲۹ فروردین، روز پاسداشت شجاعت و دلاور مردی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران است. نیروی شجاع و غیرتمندی که به عنوان پشتوانه، دژ مستحکم و حافظ پرتوان نظام و انقلاب، همواره در عرصه دفاع از کیان و تمامیت ارضی کشور، خوش درخشیده و با تقدیم هزاران شهید، جانباز و ایثارگر، کارنامه درخشان و پرافتخاری را در راه حفظ عزت و استقلال میهن عزیز اسلامی و شرافت ملت ایران بر جای نهاده است.


ارتش توانمند، با گذشت بیش از چهار دهه از حیات طیبه انقلاب اسلامی و به مدد تجارب ارزشمند هشت سال دفاع مقدس و بهره مندی از نیروهای مجرب، متعهد و متخصص و توانمندی در تولید پیشرفته‌ترین و مجهزترین ابزارها و ادوات نظامی، امروز به عنوان یکی از برجسته‌ترین و کارآمدترین یگان‌های نظامی در بین نیروهای مسلح منطقه و جهان شناخته می‌شود. یگانی که در کنار انجام موفق و تحسین برانگیز مأموریت‌های دفاعی، در عرصه سازندگی و عمران و آبادانی کشور و خدمت رسانی به مردم در بحران‌ها و حوادث طبیعی به ویژه در عرصه مقابله با بحران کرونا نیز سهم ویژه و حائز اهمیتی را ایفا نموده است.


ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز ارتش، فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به تمامی نیروهای شجاع، مخلص، فداکار و جان بر کف ارتش در سراسر کشور به ویژه فرماندهان و پرسنل دلاور این یگان در استان قم تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت، سربلندی و اقتدار نیروهای مسلح کشور را در مسیر تحقق آرمان‌های بلند امام راحل و فرامین فرماندهی معظم کل قوا و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج)، از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

بهرام سرمست
استاندار قم

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdciyua3.t1aqy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما