چهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب : 96150

مقابله با کرونا هیچگاه در شهرداری قم تعطیل نشده است

قم نيوز : مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم گفت: کلیه حوزه‌های خدمات‌رسان شهرداری قم از ابتدای شیوع ویروس کرونا بر اساس مصوبات ملی و استانی ستاد مقابله با کرونا فعال بوده و هیچگاه مبارزه با این ویروس منحوس تعطیل نشده است.
مقابله با کرونا هیچگاه در شهرداری قم تعطیل نشده است
مقابله با کرونا هیچگاه در شهرداری قم تعطیل نشده است
به گزارش قم نیوز علی‌اکبر رحیمی با اشاره به آمادگی شهرداری قم در زمینه مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: کلیه حوزه‌های خدمات رسان شهرداری قم از ابتدای شیوع ویروس کرونا بر اساس مصوبات ملی و استانی ستاد مقابله با کرونا فعال بوده و هیچگاه مبارزه با این ویروس منحوس تعطیل نشده است.

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم به حضور مرکز مدیریت بحران در ستاد مقابله با کرونای استان به‌عنوان هماهنگ‌کننده مجموعه شهرداری قم اشاره کرد و افزود: گزارش فعالیت‌های شهرداری در چارچوب مصوبات ستاد ملی و استانی به‌صورت مستمر و هفتگی توسط این مرکز از کلیه حوزه‌های فنی، اداری و خدماتی در معاونت‌ها، سازمان‌ها و مناطق جمع‌آوری و به ستاد استانی ارسال می‌شود.

رحیمی با تأکید بر لزوم همراهی شهروندان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی تا بهبود وضعیت شهر قم، تصریح کرد: متناسب با شرایط، اقدامات مجموعه شهرداری نیز در مقابله با این ویروس تغییر می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه اطلاع‌رسانی پوشش مناسبی در سطح شهر انجام‌شده و با توجه به شرایط قرمز پیام‌های هشدار و اطلاع‌رسانی به‌صورت روزانه و مستمر از بلندگوهای چندمنظوره اذان‌گو، خودروهای آتش‌نشانی و خودروهای پیشگیری و رفع تخلفات شهری به اطلاع عموم شهروندان می‌رسد.

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم خدمات غیرحضوری شهری از طریق سامانه قم یار، ضدعفونی مستمر پارک‌ها، بوستان‌ها و معابر، ضدعفونی شبکه حمل‌ونقل عمومی را ازجمله مهم‌ترین اقدامات توسعه داده شده شهرداری قم در این زمینه دانست.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcaw6no.49nim15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما