?>?> انتخاب پینگ‌پنگ‌باز قمی برای اعزام به مسابقات آسیایی 2021 | قم نیوز
شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب : 96224

انتخاب پینگ‌پنگ‌باز قمی برای اعزام به مسابقات آسیایی 2021

قم نيوز : رئیس هیئت تنیس روی‌میز استان قم از دعوت پینگ‌پنگ باز جوان و آینده‌دار قمی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی بزرگسالان کشورمان خبر داد.
انتخاب پینگ‌پنگ‌باز قمی برای اعزام به مسابقات آسیایی 2021
انتخاب پینگ‌پنگ‌باز قمی برای اعزام به مسابقات آسیایی 2021
به گزارش قم نیوز محمد عموئیان اظهار کرد: پویا وفایی بازیکن ارزنده پینگ پنگ قم که از رده‌های سنی پایه در رقابت‌های مختلف کشوری به میدان رفته، افتخارات زیادی کسب کرده و به تجارب ارزنده‌ای در عرصه قهرمانی این رشته رسیده، اکنون به مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان ایران دعوت شده است.

وی با اشاره به اعزام تیم ملی تنیس روی‌میز بزرگسالان ایران به کشور قطر، اضافه کرد: پویا وفایی پیش از این دو بار در رده سنی جوانان به مقام‌های دوم و سوم کشور دست یافته، در تور ایرانی پینگ‌پنگ بزرگسالان کشور به مقام سیزدهم رسیده و مزد زحمات شبانه‌روزی خود را با دعوت به تیم ملی به دست آورده است.

رئیس هیئت تنیس روی‌میز استان قم افزود: مربی ارزنده این پینگ‌پنگ باز مستعد و خوش‌آتیه صادق  شهیدی‌فر از مربیان بسیار خوب قم است و وفایی باید روزهای 27 تا 30 خرداد ماه در مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان به میزبانی تهران برای اثبات شایستگی‌های خود تلاش کند.

وی با اشاره به برنامه و نفرات دعوت شده به رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی بزرگسالان بانوان و مردان، ابراز کرد: 32 ورزشکار به پیکارهای انتخابی تیم ملی دعوت شده‌اند و در این رقابت‌ها با شیوه جدید و در چهار مرحله به شکل حذفی به رقابت می‌پردازند و در پایان قهرمان هر مرحله به عضویت تیم ملی درخواهد آمد.

عموئیان بیان کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان روزهای 28 تا 31 اردیبهشت ماه برنامه‌ریزی شده و مردان پینگ‌پنگ باز روزهای 28 تا 31 خرداد رقابت می‌کنند تا چهار بازیکن برتر به عضویت تیم ملی درآمده و روزهای دهم تا هجدهم شهریور ماه در رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی دوحه قطر برای تیم ملی کشورمان به میدان برود.

وی در پایان با آرزوی موفقیت برای بازیکن آینده‌دار تنیس روی‌میز قم، در ادامه به یک برنامه فرهنگی در این هیئت اشاره و عنوان کرد: ختم کامل قرآن مجید با مشارکت جامعه پینگ پنگ قم و تلاوت هر روز یک جزء قرآن‌، ویژه ماه مبارک رمضان است که واحد فرهنگی این هیئت برگزار می‌کند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcc0iqo.2bqei8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما