دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : 9623

کمیته نظارت بر صنوف مواد غذایی در قم تشکیل شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی قم از تشکیل کمیته نظارت بر صنوف مواد غذایی در شهر قم خبر داد.
کمیته نظارت بر صنوف مواد غذایی در قم تشکیل شد
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی امور صنفی توزیعی خدماتی قم، غلام‌رضا تفتی در هفتمین جلسه ادواری مجمع که با حضور رؤسای اتحادیه‌ها در سالن جلسات مجمع امور صنفی توزیعی خدماتی قم برگزار شد، گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و قرار گرفتن در مرحله حساس و ضرورت خنثی کردن توطئه دشمنان باید با حضور در صحنه از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد مردم را در مقابل نظام قرار دهد، گفت: دشمن اگر احساس کند که زمینه را خالی می‌کنیم فشارها را زیادتر می‌کند پس باید برای حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب ایستادگی کنیم.

رئیس مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی قم از تشکیل کمیته‌ای در راستای نظارت بیشتر بر صنوف مواد غذایی خبر داد و گفت: این کمیته متشکل از نمایندگان تام‌الاختیار صنوف چلوکبابی، تالارهای پذیرایی، اغذیه‌فروشان، خوار و بار فروشان، لبنیات‌فروشان، بنکداران، قصاب،‌ نماینده مجمع، نماینده اداره بهداشت و واحد بازرسی است.

وی افزود: این طرح به صورت ضربتی فعال و بر کیفیت غذا ارائه شده به مصرف‌کننده نظارت خواهد شد ضمن اینکه به موازات آن بحث نرخ‌گذاری کالا و خدمات از طریق کمیسیون نظارت به صورت جدی پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcb.5b9urhb0fiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما