دوشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۴
کد مطلب : 96302

کشتی‌گیر قم قهرمان ایران شد

قم نيوز : کشتی‌گیر مطرح و سرشناس استان قم به مقام نخست و عنوان قهرمانی پیکارهای انتخابی تیم ملی کشتی آلیش مردان ایران دست یافت .
کشتی‌گیر قم قهرمان ایران شد
کشتی‌گیر قم قهرمان ایران شد
به گزارش قم نیوز رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم ملی کشتی آلیش کلاسیک مردان ایران در حالی با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد که کشتی‌گیران در شهرستان لار برابر یکدیگر به میدان رفتند و دو نماینده قم در جمع برترین‌ها قرار گرفتند.

شرکت کنندگان در رقابت‌های انتخابی درون اردویی آلیش کلاسیک در اوزان 60، 70، 80، 90، 100 و به اضافه 100 کیلوگرم برای کسب رتبه‌های برتر به روی تشک رفتند و رتبه نخست وزن 60 کیلوگرم همراه با مقام سومی وزن 80 کیلوگرم نصیب نماینده‌های کشتی استان قم شد.

در وزن 60 کیلوگرم این انتخابی روح‌الله نعمتیان کشتی‌گیر سرشناس و پرافتخار استان قم که سابقه دو دوره حضور در مسابقات کشتی آلیش قهرمانی جهان و کسب مقام سوم و نشان برنز این رویداد بزرگ را دارد به مقام نخست دست یافت و امیرمحمد یارمحمدزهی از خراسان‌رضوی در رده دوم جای گرفت.

در وزن 70 کیلوگرم نمایند‌ه‌های فارس، سمنان و تهران یعنی محمدرضا عسکرپور، حامد سلیمی سمنان و جلال شاه‌مرادی اول تا سوم شدند و در وزن 80 کیلوگرم اسلام شکوهی‌راد دیگر کشتی‌گیر استان قم بعد از رقبایی همچون هادی سلیمی از سمنان و حبیب‌الله ترابی از خراسان‌رضوی مقام سوم را از آن خود کرد.

این مرحله در حالی به کار خود پایان داد که اردوی بعد رقابت درون اردویی بین  دو کشتی‌گیر هادی سلیمی و حبیب ترابی  برگزار و نفر برنده ملی‌پوش این وزن می‌شود، ضمن اینکه در وزن 90 کیلوگرم به دلیل آسیب‌دیدگی ابوالفضل شریفی از مازندران و حامد گرامی از تهران در دیدار فینال، قرار است در اردوی بعد پیکار درون اردویی بین این دو کشتی‌گیر برگزار و نفر برنده ملی پوش این وزن شود، همچنین در وزن 100 کیلوگرم میثم عبدی از تهران و در وزن به اضافه 100 کیلوگرم شادمان عظیمی از تهران نفر نخست این انتخابی شدند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcj8teh.uqemyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما