چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب : 96360

اعمال قانون روزانه ۸۰۰ خودرو در طرح ممنوعیت تردد شبانه

قم نيوز : معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم از میانگین روزانه ۸۰۰ إعمال قانون در طرح ممنوعیت تردد شبانه در قم و از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد خبر داد.
اعمال قانون روزانه ۸۰۰ خودرو در طرح ممنوعیت تردد شبانه
اعمال قانون روزانه ۸۰۰ خودرو در طرح ممنوعیت تردد شبانه
به گزارش قم نیوز سرهنگ سید مجتبی اشرفی که در نشست امروز ستاد مدیریت بحران در سالن کرامت استانداری سخن می گفت با اشاره به ضرورت اقدامات فرهنگ ساز در جلوگیری از عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی بیان داشت: گزارش ها از برخی تجمع ها در شب های ماه مبارک رمضان در حوالی خیابان شهید سلیمانی در بستر رودخانه قم حکایت دارد که با توجه به وضعیت کرونایی قم، یادآور ضرورت اقدامات ویژه تر است.

وی یکی از این اقدامات ویژه تر را فرهنگ سازی در رعایت شیوه نامه های بهداشتی دانست و گفت: به طور مثال می توان گروهی متشکل از یک پرستار با لباس فُرم، یک خبرنگار و یک فرد مطلع از آمار کرونا را به مکان های تجمع مردم فرستاد تا بتوانند با آنان گفتگو و نکات لازم را گوشزد کنند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم یادآور شد: بدیهی است در صورت انجام این گونه اقدامات فرهنگ ساز می توان امیدوار بود که اعمال قانون و جریمه هم بتواند مؤثرتر عمل کنند و قدرت بازدارندگی بیشتری داشته باشد.

اشرفی در عین حال از اعمال قانون روزانه بالغ بر ۸۰۰ خودرو صرفا در درون شهر و در طرح ممنوعیت تردد شبانه خودروهای شخصی خبر داد و اذعان کرد: بسیاری از این جریمه ها در حدود ساعت ۲۲ تا ۲۴ هر روز در هسته مرکزی شهر بویژه محدوده خیابان شهید سلیمانی بر بستر رودخانه انجام می شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdzs0n.yt0996a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما